Skocz do zawartości

Zbiornik dwupłaszczowy Deso



Niechętnie ale kupiony.
  • Like 7



Rekomendowane komentarze

Nie wiem jak jest z tym startstop ale odpala obok na światłach i odrazy opór i do przodu w ciągu pół sekundy.

Bioro wiencej oleju bo ścianki w cylindrze suchsze od spalania gazu i pierścienie olejowe muszą uzupełnić film olejowy i na tysiąc km to już widać ze trzeba setkę dwie  dolać,w każdym aucie tak jest na gaz.

ścianka w komorze spalania niemal sucha, olej uwięziony jest między płaszczem tłoka a tuleją. Paliwo w trakcie pracy jest uwięz odparowany. W dieslu paliwo wtryskiwane jest do komory spalania w tłoku i praktycznie natychmiast odparowywane. W benzynach różnie ale jest to gaz zawsze. Zatem jakie suchsze paliwo? Natomiast gdybyś coś napisał o różnicy w produktach spalania, zmniejszonym doszczelnieniu w trakcie pracy na biegu jałowym oraz stratach oleju per suw w trakcie pracy z wysokimi prędkościami to można coś podyskutować...


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v