Skocz do zawartości

Zetor 10145



Zapraszam na film Panowie! Zostawcie łapkę jeśli się wam podobało i chcecie więcej takich remontów :)

https://www.youtube.com/watch?v=Ux1r4C96ZlQ&t=3s

 

  • Like 2

Rekomendowane komentarze

4 godziny temu, Michal984 napisał:

W kabinie robiąc to znacznie więcej przeróbek, tutaj kupujemy gotowy zestaw i montujemy, kręci się rewelacyjnie, dużo jeździłem 16stkami z orbitrolem pod kierownicą i tak szczerze powiem, że trochę mnie drażni ten dzwięk odzywającego się orbitrola podczas kręcenia 😛

mnie akurat dźwięk nie rusza ale odchodzi trochę mechanicznych elementów które z czasem mają luzy, dlatego pytam. Póki u mnie serwo chodzi to nie ruszam ale myślę jak to szybko i sensownie ogarnąć na orbitrolu jak serwo padnie bo regenerować nie będę.

Tylko po co tyle spawania ?? przecież wystarczy dobrze przyspawać ten oryginalny uchwyt, mam w 3 ciągnikach tak zrobione i się trzyma... już ładnych parę lat, tylko aby dobrze to wspawać to najlepiej zdemontować oś.  no i dobrze by było przenieść smarowniczkę od sworznia osi na dół lub drugą stronę. bo potem trzeba kombinować aby przesmarować sworzeń... ;) 

Robiłem tak z tymi kostkami w kilku traktorach, że spawałem je bezpośrednio do mostu natomiast wtedy, już nie masz jej możliwości zmiany, a tak 4 sruby i gotowe. W niektorych traktorach przenosiliśmy smarowniczkę od dołu albo z lewej strony, a w paru daliśmy smarowniczkę 90 stopni i jakiejś wielkiej gimnastyki nie ma podczas smarowania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v