Skocz do zawartości

Zetor 10145


Michal984

Zapraszam na film Panowie! Zostawcie łapkę jeśli się wam podobało i chcecie więcej takich remontów :)

https://www.youtube.com/watch?v=Ux1r4C96ZlQ&t=3s

 

  • Like 2

Rekomendowane komentarze

Mam pytanie , obudowa mostu jest stalowa ? . Czym to pospawałeś?(wspornik pod siłownik) . Ja jak przerabiałem w MTZ -cie dorabiałem cybanty pod wymiar obudowy mostu (trzyma już 15 lat)

Odnośnik do komentarza

Pospawałem to migomatem, to juz nasze chyba 8-ósme takie wspomaganie, niektóre montowaliśmy do traktorów z turem, żadnych problemów od kilku lat, jedynie w jednym się zdażyło, że pekł wąs od siłownika. Okazało się, że był kiepski odlew i pusty w środku.

Odnośnik do komentarza

a czemu orbitrol na wsporniku w miejsce serwa zamiast w kabinie? Pytam bo widziałem też w kabinie pod kierownicą, przewody pęknąć nie pękną i nie zaleją wszystkiego 😉 
W sumie to pod kierownicą mamy w MTZ 952.3 i trzyma się dzielnie od nowości.

 

Odnośnik do komentarza

W kabinie robiąc to znacznie więcej przeróbek, tutaj kupujemy gotowy zestaw i montujemy, kręci się rewelacyjnie, dużo jeździłem 16stkami z orbitrolem pod kierownicą i tak szczerze powiem, że trochę mnie drażni ten dzwięk odzywającego się orbitrola podczas kręcenia :P

Odnośnik do komentarza
4 godziny temu, Michal984 napisał:

W kabinie robiąc to znacznie więcej przeróbek, tutaj kupujemy gotowy zestaw i montujemy, kręci się rewelacyjnie, dużo jeździłem 16stkami z orbitrolem pod kierownicą i tak szczerze powiem, że trochę mnie drażni ten dzwięk odzywającego się orbitrola podczas kręcenia 😛

mnie akurat dźwięk nie rusza ale odchodzi trochę mechanicznych elementów które z czasem mają luzy, dlatego pytam. Póki u mnie serwo chodzi to nie ruszam ale myślę jak to szybko i sensownie ogarnąć na orbitrolu jak serwo padnie bo regenerować nie będę.

Odnośnik do komentarza

Tylko po co tyle spawania ?? przecież wystarczy dobrze przyspawać ten oryginalny uchwyt, mam w 3 ciągnikach tak zrobione i się trzyma... już ładnych parę lat, tylko aby dobrze to wspawać to najlepiej zdemontować oś.  no i dobrze by było przenieść smarowniczkę od sworznia osi na dół lub drugą stronę. bo potem trzeba kombinować aby przesmarować sworzeń... ;) 

Odnośnik do komentarza

Robiłem tak z tymi kostkami w kilku traktorach, że spawałem je bezpośrednio do mostu natomiast wtedy, już nie masz jej możliwości zmiany, a tak 4 sruby i gotowe. W niektorych traktorach przenosiliśmy smarowniczkę od dołu albo z lewej strony, a w paru daliśmy smarowniczkę 90 stopni i jakiejś wielkiej gimnastyki nie ma podczas smarowania

Odnośnik do komentarza
Dnia 21.03.2020 o 08:24, piotrek12413 napisał:

Zestaw składany samemu czy gotowiec ? Do 912 tez w takich pieniądzach się znajdzie ?

Ja zakładałem do 902 to cena 2250zł 

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v