Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Kupujesz ciągnik dajmy na to typowo do pracy z ładowaczem czołowym i jakiś tam prostych prac, pola wokół komina. I wtedy przedni tuz,miękka oś i nadbieg już nie są jakoś konieczne. Tak samo tuz aby wozić obciążnik i nic więcej z niego korzystać też tak średnio dla mnie. Ale każdy ma inne potrzeby i stosunek do takich spraw i kupuje tak jak uważa za stosowne

 Zgadzam się po części, ale rzecz nabiera innych barw w chili gdy po latach  ciągnik zaczynasz szerzej użytkować w gospodarstwie i nagle  dochodzisz do wniosku że nie tylko do tura się nada, a i do transportu na krótsze czy dłuższe dystanse. Nagle przychodzi oświecenie że jednak klima by się zdała, amortyzacja przedniej osi, w polu  jakiś tam dodatek w formie gps-a itd.

Wszystko jest dobre, to co kiedyś było dodatkowym wyposażeniem teraz odbierane jest jak standard.

Racja, ciągnika przynajmniej w naszych realiach nie kupuję się na kilka lat. Dlatego dziwi mnie polityka niektórych firm że już podczas kupna ciągnika musisz tak go skonfigurować by za X lat nie martwić się że oś jest za słaba do ładowacza, że pompa mogła być ta mocniejsza lub podnośnik mocniejszy a nawet wspornik do montażu TUZa musi być inny

Dlatego warto brać z wyposażenia to czego nie można później dołożyć. Oś w cnh słabo wybiera, ale tyle co warta to można brać. Co do pracy w ładowaczu to niebrałbym skrzyni innej niż ta która ma zatrzymanie pedałem hamulca bez użycia sprzęgła. Ogólnie mam 24x24 i praktyczne sprzęgła nie używam. Przy odpalaniu jedynie i aktywacji operatora na fotelu.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v