Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

To radio jest bardzo kiepskiej jakości .Jeśli  radio jest włączone i odpalasz ciągnik to resetuje się pamięć i traci przyporządkowane stacje pod klawiszami. Po podłączeniu innego radia,30 letniego panasonica, problem znika całkowicie. Innym czynnikiem mającym wpływ na problemy z tym radiem może być kiepski (mimo że nowy) akumulator.U mnie przy rozruchu napięcie na akumulatorze spada chwilowo  do 7-8 volt ,to może być już mało do podtrzymania pamięci.To radyjko które do niego wsadza fabryka warte jest max 50 zł a inkasują za nie 700 . U mnie z powodu tego radia serwis był już 2 razy,przywieźli nowe radio takie same na wymianę  i zachowywało się identycznie jak poprzednie , postanowili że wymienią akumulator. Problem stanowi też gabaryt tego radia ,jest ono o połowę krótsze od standardowego wymiaru ( DIN 1) i w praktyce żaden sensowny producent nie posiada go w ofercie , dostępne są jedynie jakieś chinole.

Edytowane przez tomek15h

@tomek15h @master21 Ten wyświetlacz czy też komputer ma funkcje pomiaru powierzchni pola na jakiej pracujesz,przynajmniej u mnie w instrukcji pisze,że jest możliwość pomiaru po wprowadzeniu szerokości roboczej. Ogólnie z tego co czytałem w instrukcji można sobie zaprogramować jakieś tam przypomnienia o przeglądach czy czynnościach serwisowych.

Niestety kolory przewodów nie są zgodne z iso ,u mnie są 3 przewody żaden z nich nie jest czerwony ani żółty  ,co  gorsze w instrukcji nie ma żadnego schematu ani opisu tylko informacja przekierowująca do instrukcji radia,której w pudełku niema.Po sprawdzeniu miernikiem jeden z przewodów to stały prąd,kolejny masa i jeden z nich jest nieaktywny ,czyli jakby powinien być w nim prąd po załączeniu stacyjki ale go brak. W efekcie zmostkowałem 2 przewody  w których powinien być prąd i radio działa na stałe nie zależnie od stacyjki ,niestety dalej gubi stacje.

Edytowane przez tomek15h

Ja też żałuję, że nie kupiłem Zetora Majorka, bo w tej samej cenie był. Mój T4 75S ma już 300 godzin, koniec gwarancji, dbam o ten ciągnik, ale nie uchroniło go to od awarii. Zegar przestał pokazywać obroty Walka WOM, nawet nie pokazuje czy włączony czy nie. Koła przednie krzywe i skacze jak durny na równym asfalcie, już ze trzy obręcze i gwiazdy wymienili i trochę lepiej ale niewiele, u nich tolerancja 3 mm o norma, silnik pracuje jakby za rok miał się rozlecieć, coś tam słychać metalicznego a spalanie to porażka. Mam pole 15 km od domu i dojazd z powrotem kosztuje mnie 10 litrów paliwa ( nawet na pusto) . Na niskich obrotach nic nie zrobi, musi mieć obroty żeby dawał radę, jak spadną poniżej 800 to nawet z byle agregatem ciężko, musi się wkręcić. Cztery cylindry to jednak cztery. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v