tomek15h 114 Opublikowano 22 Lutego 2020 Czy masz w nim fabryczne radio? U mnie występuje problem utraty zapamiętanych stacji przy uruchamianiu silnika.Czy u ciebie występuje takie zjawisko ? Bez awaryjności życzę. Odnośnik do komentarza
Dwaplusjeden 14 Opublikowano 22 Lutego 2020 Ile ma KM? Jak się sprawuje u ciebie bo myślę nad T4.75s. Odnośnik do komentarza
wasyl75 2 Opublikowano 22 Lutego 2020 radio tak ma przy odpalania..trzeba dopiąć prądowy stały i jest spokoDwaplusjeden napisał:Ile ma KM? Jak się sprawuje u ciebie bo myślę nad T4.75s.ma 75 kucy i robi wszystko .polecam Odnośnik do komentarza
Dwaplusjeden 14 Opublikowano 22 Lutego 2020 Ok bo u mnie też by miał pracować jako główny.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
wasyl75 2 Opublikowano 22 Lutego 2020 godzin wychodzi od cholery bo ma licznik zegarkowy. jak stoi to czas leci jak w zegarku...ferguson jak mjalem to zrobił 300hotogodzin w tej samej robocie w sezonie..Dwaplusjeden napisał: Ok bo u mnie też by miał pracować jako główny.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza
franeq 41 Opublikowano 22 Lutego 2020 ja mam takiego jako główny na ok 15ha w górach i daje radę ;) póki co ze wszystkim sobie poradził. mnie też denerwuje to radio... co tam trzeba zmienić? Odnośnik do komentarza
tomek15h 114 Opublikowano 23 Lutego 2020 (edytowane) To radio jest bardzo kiepskiej jakości .Jeśli radio jest włączone i odpalasz ciągnik to resetuje się pamięć i traci przyporządkowane stacje pod klawiszami. Po podłączeniu innego radia,30 letniego panasonica, problem znika całkowicie. Innym czynnikiem mającym wpływ na problemy z tym radiem może być kiepski (mimo że nowy) akumulator.U mnie przy rozruchu napięcie na akumulatorze spada chwilowo do 7-8 volt ,to może być już mało do podtrzymania pamięci.To radyjko które do niego wsadza fabryka warte jest max 50 zł a inkasują za nie 700 . U mnie z powodu tego radia serwis był już 2 razy,przywieźli nowe radio takie same na wymianę i zachowywało się identycznie jak poprzednie , postanowili że wymienią akumulator. Problem stanowi też gabaryt tego radia ,jest ono o połowę krótsze od standardowego wymiaru ( DIN 1) i w praktyce żaden sensowny producent nie posiada go w ofercie , dostępne są jedynie jakieś chinole. Edytowane 23 Lutego 2020 przez tomek15h Odnośnik do komentarza
0711piotrek 24 Opublikowano 23 Lutego 2020 U mnie w case farmalu 65 nie kasuje stacji w radiu przy odpalaniu chyba że wyłącze prąd w całym ciągniku . ale to może dlatego że radio mam troche lepsze niż te zwykłe chinole . takie rzeczy jak radio to trzeba negocjować przed podpisaniem umowy bopotem wpychają byle co. Odnośnik do komentarza
tomek15h 114 Opublikowano 24 Lutego 2020 To jakie masz w nim radio ? Trudno cokolwiek znaleźć na necie pod tak płytką kieszeń . Odnośnik do komentarza
tomek15h 114 Opublikowano 24 Lutego 2020 Puki co wykonuje prace w których ciężko zmierzyć spalanie . Odnośnik do komentarza
master21 11 Opublikowano 24 Lutego 2020 A nie ma jakiegoś komputera pokładowego? Odnośnik do komentarza
tomek15h 114 Opublikowano 24 Lutego 2020 Nie ma tak obszernego który zliczał by spalanie ,czy rejestrował powierzchnię.Jest jedynie prozaiczny który pokazuje prędkość jazdy ,obroty wom,napięcie ,kody błędów i kilka innych funkcji których w tej chwili nie pamiętam. W tej klasie maszyn i w tym przedziale cenowym raczej rozbudowanego kompa nie dostaniesz. Odnośnik do komentarza
master21 11 Opublikowano 24 Lutego 2020 rozumiem myślałem że spalanie pokazuje Odnośnik do komentarza
Pablo9812 65 Opublikowano 24 Lutego 2020 @tomek15h @master21 Ten wyświetlacz czy też komputer ma funkcje pomiaru powierzchni pola na jakiej pracujesz,przynajmniej u mnie w instrukcji pisze,że jest możliwość pomiaru po wprowadzeniu szerokości roboczej. Ogólnie z tego co czytałem w instrukcji można sobie zaprogramować jakieś tam przypomnienia o przeglądach czy czynnościach serwisowych. Odnośnik do komentarza
tomek15h 114 Opublikowano 25 Lutego 2020 Niestety u mnie instrukcja obsługi nie podaje możliwości pomiaru powierzchni poprzez wprowadzenie szerokości maszyny . Odnośnik do komentarza
0711piotrek 24 Opublikowano 27 Lutego 2020 Dnia 24.02.2020 o 06:40, tomek15h napisał: To jakie masz w nim radio ? Trudno cokolwiek znaleźć na necie pod tak płytką kieszeń . 1 Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 28 Lutego 2020 zamień żółty kabel z czerwonym w kostce ISO i Wtedy powinno przestać gubić pamięć Odnośnik do komentarza
tomek15h 114 Opublikowano 28 Lutego 2020 (edytowane) Niestety kolory przewodów nie są zgodne z iso ,u mnie są 3 przewody żaden z nich nie jest czerwony ani żółty ,co gorsze w instrukcji nie ma żadnego schematu ani opisu tylko informacja przekierowująca do instrukcji radia,której w pudełku niema.Po sprawdzeniu miernikiem jeden z przewodów to stały prąd,kolejny masa i jeden z nich jest nieaktywny ,czyli jakby powinien być w nim prąd po załączeniu stacyjki ale go brak. W efekcie zmostkowałem 2 przewody w których powinien być prąd i radio działa na stałe nie zależnie od stacyjki ,niestety dalej gubi stacje. Edytowane 28 Lutego 2020 przez tomek15h Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 28 Lutego 2020 to ten nieaktywny może spróbuj dać pod stały plus 1 Odnośnik do komentarza
Pietuś 4 Opublikowano 29 Lutego 2020 Mam t475s 400 godzin siadla chłodnica klimatyzacji ogólnie ciągnik fajny troche dużo pali nie jest za bardzo mocny Odnośnik do komentarza
Dwaplusjeden 14 Opublikowano 29 Lutego 2020 16 minut temu, Pietuś napisał: Mam t475s 400 godzin siadla chłodnica klimatyzacji ogólnie ciągnik fajny troche dużo pali nie jest za bardzo mocny Gdybyś miał jeszcze raz kupić wzialbys czy raczej nie?. Bo zastanawiam się nad tym nh a Deutz-Fahr 4080e Odnośnik do komentarza
Pietuś 4 Opublikowano 1 Marca 2020 Dnia 29.02.2020 o 10:48, Dwaplusjeden napisał: Gdybyś miał jeszcze raz kupić wzialbys czy raczej nie?. Bo zastanawiam się nad tym nh a Deutz-Fahr 4080e Raczej nie wolal bym dołożyć i wziąść w 4 cylindrach cos praca tego ciognika jak sie troche nagrzeje to porazka Odnośnik do komentarza
ravoj 1427 Opublikowano 25 Października 2022 Ja też żałuję, że nie kupiłem Zetora Majorka, bo w tej samej cenie był. Mój T4 75S ma już 300 godzin, koniec gwarancji, dbam o ten ciągnik, ale nie uchroniło go to od awarii. Zegar przestał pokazywać obroty Walka WOM, nawet nie pokazuje czy włączony czy nie. Koła przednie krzywe i skacze jak durny na równym asfalcie, już ze trzy obręcze i gwiazdy wymienili i trochę lepiej ale niewiele, u nich tolerancja 3 mm o norma, silnik pracuje jakby za rok miał się rozlecieć, coś tam słychać metalicznego a spalanie to porażka. Mam pole 15 km od domu i dojazd z powrotem kosztuje mnie 10 litrów paliwa ( nawet na pusto) . Na niskich obrotach nic nie zrobi, musi mieć obroty żeby dawał radę, jak spadną poniżej 800 to nawet z byle agregatem ciężko, musi się wkręcić. Cztery cylindry to jednak cztery. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się