Skocz do zawartości

MF 6290 MF 6265



Nastaje wiosna, idzie nowe. Marzenia się spełniają stado w komplecie.

MF 6290
145 KM 6 cyl 6.0 L 547 Nm 
Hydraulika z LS (load sensing)
Miękka oś, klima, pneumatyka
Komputer pokładowy
Skrzynia Autodrive Power Control

Rocznik 2002 na blacie ponad 11 tys mth ale jest w lepszej kondycji niż 6265 co ma 7 tys mth,
pozdrawiam tych co wierzą w przebiegi ciągników z Niemiec około 8 tys po 20 latach. 

Jak by kto miał lub wiedział gdzie znajdę, to kupie TUZa FABRYCZNEGO do 6290.  

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

Sprawa jest tak ze oglądałem   a 5 MF 6290 i trzeba zwróci uwagę niemal na wszystko od automatyki 4x4, i innych automatyk blokad mostów, pół biegów, skrzyni, rewersu po WOM, ręczny  hamulce, hamulce 4x4, pompki hamulca zasadniczego, potem ciśnienie na silniku oleju,  wycieki, stan wiązek elektrycznych, tylny tuz i jego automatyka i przyciski pokrętła, ciśnienie hydrauliki  oraz jak szybko je nabija oraz ciśnienia na LINI 17 BAR przy skrzyni, można wymieniać i wymieniać co trzeba sprawdzać, podstawa to żeby silnik był żwawy, nie dymi, miał ciśnienie oleju i skrzynia nie zgrzytała i półbiegi nie szarpały.  Ja to średnio na każdy ciągnik po 3 h poświęcałem obejrzeć bo jest kupa rzeczy do sprawdzenia. 

MF 6265 mam  dokładnie 3 lata bez 4 dni śmigła spoko MF 6290 mam od dziś, kupiony ze względu na przyczepę i pług oraz plany na większe maszyny, Na 4 nie narzekam ciągnik spoko nawet większych awarii było przez 3 lata zmieniłem tylko pompkę paliwa(co okazało się nie potrzebne bo problem był przy filtrze parochy zapchały kanał) i cewkę pompy wtryskowej  i tyle, ale przyszła pora na 6 bo ten 4 za słaby zaczynał już być, na te nowe maszyny co kupujemy.   

Był warunek grzejemy ciągnik wykręcamy czujnik i manometr  zakładam inaczej nie oglądam i nie zastanawiam się nawet czy kupuje.  Dzięki temu nie nabiłem się na ciągnik co dawał  ledwo 1 bar a był taki. Ten mój daje 3,1 bara na ciepłych  jałowych, bo zalecane dla Perkinsa 1006-60T jest od 2,71 bar do 4,14 bar na ciepłym, ale wszystko się okaże teraz po płukance i wymianie oleju na FUCHS AGRIFARM MOT 10W40 taki sam jak mam w 6265. 

Już w ogłoszeniach widziałem LALECZKA miała być a na miejscu strach było jeździć  bo nie było hamulca np, nie ma co gdybać trzeba oglądać na miejscu. . Jak na 8 tys mth to łyse jak kolano  opony ma czyli przebieg na pewno większy jest. Mam znajomego co jd w 5 lat zrobił kupę km dzień w dzień po 25 km na miejsce pracy w jedną stronę  i ponad 10 tys mth a opony jeszcze ma fabryczne około 50 % 

@Uziu92 ja zauważyłem ze te od polaka są gorsze niż od handlarza, ciągnik był tylko rok w polszy zrobił z 200 mth a wszędzie się olej leje nie ponaprawiane nic i najtajniejsze filtry wsadzone co nie filtrują nic takie były do paliwa za 7 zł z  beebco(już był tu temat na af bo filtry były na wylot jak sito)  i tak samo jakieś gówno oleje nalane i zupa w moście i skrzyni a potem płacz że rewers szarpie. 

Edytowane przez luki9610
  • Like 1
16 minut temu, luki9610 napisał:

@Uziu92 ja zauważyłem ze te od polaka są gorsze niż od handlarza, ciągnik był tylko rok w polszy zrobił z 200 mth a wszędzie się olej leje nie ponaprawiane nic i najtajniejsze filtry wsadzone co nie filtrują nic takie były do paliwa za 7 zł z  beebco(już był tu temat na af bo filtry były na wylot jak sito)  i tak samo jakieś gówno oleje nalane i zupa w moście i skrzyni a potem płacz że rewers szarpie. 

Bo nie widziałeś na oczy prawdziwej francuskiej "lalki" ;)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v