MF 6290 MF 6265
 

MF 6290 MF 6265

  • 2571 wyświetleń

Nastaje wiosna, idzie nowe. Marzenia się spełniają stado w komplecie.

MF 6290
145 KM 6 cyl 6.0 L 547 Nm 
Hydraulika z LS (load sensing)
Miękka oś, klima, pneumatyka
Komputer pokładowy
Skrzynia Autodrive Power Control

Rocznik 2002 na blacie ponad 11 tys mth ale jest w lepszej kondycji niż 6265 co ma 7 tys mth,
pozdrawiam tych co wierzą w przebiegi ciągników z Niemiec około 8 tys po 20 latach. 

Jak by kto miał lub wiedział gdzie znajdę, to kupie TUZa FABRYCZNEGO do 6290.  





Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 58 817

Nie po to on ma tuza żeby zdejmować po 2 nie pasuje bo to jest 6 a to 4 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 58 817

Sprawa jest tak ze oglądałem   a 5 MF 6290 i trzeba zwróci uwagę niemal na wszystko od automatyki 4x4, i innych automatyk blokad mostów, pół biegów, skrzyni, rewersu po WOM, ręczny  hamulce, hamulce 4x4, pompki hamulca zasadniczego, potem ciśnienie na silniku oleju,  wycieki, stan wiązek elektrycznych, tylny tuz i jego automatyka i przyciski pokrętła, ciśnienie hydrauliki  oraz jak szybko je nabija oraz ciśnienia na LINI 17 BAR przy skrzyni, można wymieniać i wymieniać co trzeba sprawdzać, podstawa to żeby silnik był żwawy, nie dymi, miał ciśnienie oleju i skrzynia nie zgrzytała i półbiegi nie szarpały.  Ja to średnio na każdy ciągnik po 3 h poświęcałem obejrzeć bo jest kupa rzeczy do sprawdzenia. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 58 817

MF 6265 mam  dokładnie 3 lata bez 4 dni śmigła spoko MF 6290 mam od dziś, kupiony ze względu na przyczepę i pług oraz plany na większe maszyny, Na 4 nie narzekam ciągnik spoko nawet większych awarii było przez 3 lata zmieniłem tylko pompkę paliwa(co okazało się nie potrzebne bo problem był przy filtrze parochy zapchały kanał) i cewkę pompy wtryskowej  i tyle, ale przyszła pora na 6 bo ten 4 za słaby zaczynał już być, na te nowe maszyny co kupujemy.   

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4142 13895

daje ci się ktoś wpinać z manometrem w silnik i badać ciśnienie , bo w linie 17 bar jest szybko złączka

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 58 817

Był warunek grzejemy ciągnik wykręcamy czujnik i manometr  zakładam inaczej nie oglądam i nie zastanawiam się nawet czy kupuje.  Dzięki temu nie nabiłem się na ciągnik co dawał  ledwo 1 bar a był taki. Ten mój daje 3,1 bara na ciepłych  jałowych, bo zalecane dla Perkinsa 1006-60T jest od 2,71 bar do 4,14 bar na ciepłym, ale wszystko się okaże teraz po płukance i wymianie oleju na FUCHS AGRIFARM MOT 10W40 taki sam jak mam w 6265. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4142 13895

a do linii 17 bar masz ten sam manometr co do hydrauliki czy innym mierzysz ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Igor89
  • 20 1229

bliski znajomy kupił teraz 6270 fajny sprzęt...ten ryk silnika...Nie to co valtra tylko szum i gwizd😉wiesz ile może ważyć taki 6270?

    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pablo-17
  • 4 170

Zrób zdj.6290 samego. Jest nie daleko mnie taki sam tylko z tuzem 2001 rok ponad 7000 tys mth. Przód nowe opony a tył łyse. Chcę gość 79,900. A Ty podobne pieniądze dałeś za swojego?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 58 817

@Uziu92 taki do 50 bar bo takie do 250 nie było by nic widać. 
@pablo-17 pokaz ogłoszenie może ja już go oglądałem to może ci powiem co nie nie co.   
@Igor89 według katalogu 70 ma 4750 kg a ten 90 ma 5500 kg 

Edytowano przez luki9610

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Danielek161
  • 162 2034

Ile dałeś za MF-a? Sam sprowadziłeś? Jutro lub w sobote następny taki MF pojawi się na AF😁

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 58 817

@pablo-17 tego akurat nie brałem pod uwago bo nie miał pneumatyki, z racji ze mam przyczepę na poduchach to był mus mieć powietrze. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 58 817

Już w ogłoszeniach widziałem LALECZKA miała być a na miejscu strach było jeździć  bo nie było hamulca np, nie ma co gdybać trzeba oglądać na miejscu. . Jak na 8 tys mth to łyse jak kolano  opony ma czyli przebieg na pewno większy jest. Mam znajomego co jd w 5 lat zrobił kupę km dzień w dzień po 25 km na miejsce pracy w jedną stronę  i ponad 10 tys mth a opony jeszcze ma fabryczne około 50 % 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • luki9610
  • 58 817

@Uziu92 ja zauważyłem ze te od polaka są gorsze niż od handlarza, ciągnik był tylko rok w polszy zrobił z 200 mth a wszędzie się olej leje nie ponaprawiane nic i najtajniejsze filtry wsadzone co nie filtrują nic takie były do paliwa za 7 zł z  beebco(już był tu temat na af bo filtry były na wylot jak sito)  i tak samo jakieś gówno oleje nalane i zupa w moście i skrzyni a potem płacz że rewers szarpie. 

Edytowano przez luki9610

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Uziu92
  • Uziu92
  • 4142 13895

masz rację, maszyny od niektórych polaków to masakra. Nic nie robione na czas, zaniedbania serwisowe.

A po za tym to gratuluję nabytku :D Ty kupiłeś dużego do pary z małym a u mnie odwrotnie :D szukam małego do pary z dużym :D Takim 6265 ładnym też bym nie pogardził.

Edytowano przez Uziu92
    • Like 1

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • danielursus3p
  • 1032 2717
16 minut temu, luki9610 napisał:

@Uziu92 ja zauważyłem ze te od polaka są gorsze niż od handlarza, ciągnik był tylko rok w polszy zrobił z 200 mth a wszędzie się olej leje nie ponaprawiane nic i najtajniejsze filtry wsadzone co nie filtrują nic takie były do paliwa za 7 zł z  beebco(już był tu temat na af bo filtry były na wylot jak sito)  i tak samo jakieś gówno oleje nalane i zupa w moście i skrzyni a potem płacz że rewers szarpie. 

Bo nie widziałeś na oczy prawdziwej francuskiej "lalki" ;)

    • Haha 2

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TheJanekTV
  • 2 110

Co oznacza że hydraulika jest load sensing? To jest to że w podłokietniku jest taka niebieska gałeczka?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj