Przyczepa dostała nowe koła i dwu obwodową instalacje pneumatyczną. Teraz można jeździć bez stresu 😁
jakub3507 102 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Będę zwiększał na około 110km. Jeśli chodzi o pług to zależy czy zagonowy czy obrotowy, no i oczywiście od szerokości skiby. U mnie pracuje z Unią tur 3+1 z rozstawem 40cm i przy orce przed zimowej na 30 cm na 3 klasie ziemi brakuje mu mocy i uciągu. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2633367
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2020 jakub3507 napisał:Na razie przepracował u mnie 800h i jestem z niego zadowolony. Wiadomo ma on kilka wad, ale trzeba brać poprawkę na to, że jest to traktor budżetowy. Silnik na niskich obrotach ma trochę "muła", jednak spalanie w ciężkich pracach jest zadowalające. Zobaczmy jak będzie się zachowywał po zwiększeniu mocy 😁ile za niego dałeś? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2633371
jakub3507 102 Opublikowano 18 Stycznia 2020 W grudniu 2017r 152 tyś. brutto. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2633377
izydor6280 1259 Opublikowano 18 Stycznia 2020 16 godzin temu, Rolnik7343 napisał: Ja podam taki przykład ... d47 siadła prawie po osie i z 10 zwijkami wyciągnąłem ją z łąki a HLka z 9 zwijkami siadła tylko oponami w łące i już d*pa nie szło jej ruszyć ... trzeba było rozładowywać na siłę próbujesz udowodnić swoją rację nie każdy jeździ przyczepami po mokrych łąkach, a do transportu czy pole, szczególnie przy ostatnich suszach takie ciężarowe sprawują się nie gorzej a mają tą przewagę że są mocniejsze i jest tego w opór jeśli chodzi o używkę, więc i cena znacznie niższa od nowej rolniczej, którą zwykle składa się z dętką, a to kolejne koszty i problemy Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2633448
Rolnik7343 5862 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Nic nie próbuje udowadniać ... Ale niech ktoś mi nie ciśnie kitu że w polu idą lżej, lżej może idą ale jak na polu jest twardo I najlepiej żeby były z bieżnikiem z jakimś wężykiem bo ja mam na zwykłym bieżniku takim jak przy tirach i miałem już przypadek że na asfalcie na którym było trochę mokrej ziemi koła się zatrzymały bo zaczepy się ślizgać Przyczepa była załadowana Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2633449
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2020 14 minut temu, izydor6280 napisał: na siłę próbujesz udowodnić swoją rację nie każdy jeździ przyczepami po mokrych łąkach, a do transportu czy pole, szczególnie przy ostatnich suszach takie ciężarowe sprawują się nie gorzej a mają tą przewagę że są mocniejsze i jest tego w opór jeśli chodzi o używkę, więc i cena znacznie niższa od nowej rolniczej, którą zwykle składa się z dętką, a to kolejne koszty i problemy To powiedz mi jakim cudem załadowane zbożem dwie D 47 na balonach ciągnik miał lżej wyciągnąć z pola niż jedną na tandemie pustą na oponach TIR-owskich? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2633452
Rolnik7343 5862 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Sąsiad w zeszłym roku pożyczył HLke do żyta, wsypał 2 zbiorniki i 80tką już jej nie mógł ruszyć z pola, nawet ares bez załączonego przodu jej nie ryszyl, bo prostu te opony są szerokie i plaskie i to jest wadą na miękkim terenie że są płaskii bo przez balonowkami to ziemia rozsypuje się na boki a te działają jak spych i przed nimi się ziemia zawija Może jak by miały bardziej "rolniczy" bieżnik szły by lżej ale na tym tirowskim jest tragedia czasami Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2633453
barosz99 2 Opublikowano 18 Stycznia 2020 jakub3507 napisał:Będę zwiększał na około 110km. Jeśli chodzi o pług to zależy czy zagonowy czy obrotowy, no i oczywiście od szerokości skiby. U mnie pracuje z Unią tur 3+1 z rozstawem 40cm i przy orce przed zimowej na 30 cm na 3 klasie ziemi brakuje mu mocy i uciągu.Jaka cena jest za zwiększenie mocy ? Pewnie po gwarancji można dopiero ? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2633474
kubaguzik 323 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Rolnik7343 napisał: No racja racja Bo każda balonówka zawsze będzie się kręcić a tirowskie działają jak spych jeszcze mi powiedz, że ziemia jest płaska, a słońce krąży wokół ziemi 1 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2633496
Rolnik7343 5862 Opublikowano 18 Stycznia 2020 (edytowane) Nie musze 👍 ciągam przyczepy na tirowskich, balonówkach, zwykłych 20tkach i na starych kołach od HLki i widzę co się dzieje Edytowane 18 Stycznia 2020 przez Rolnik7343 Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2633498
Gość Opublikowano 18 Stycznia 2020 42 minuty temu, kubaguzik napisał: jeszcze mi powiedz, że ziemia jest płaska, a słońce krąży wokół ziemi A tak nie jest Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2633516
andrzej78 877 Opublikowano 18 Stycznia 2020 Dnia 17.01.2020 o 15:56, izydor6280 napisał: najgorsze są te zamknięte profile w przednim wózku, tam to dopiero ruda chrypie W latach 80-tych robili profile otwarte. 13 godzin temu, Rolnik7343 napisał: te opony są szerokie i plaskie i to jest wadą na miękkim terenie że są płaskii bo przez balonowkami to ziemia rozsypuje się na boki a te działają jak spych i przed nimi się ziemia zawija Może jak by miały bardziej "rolniczy" bieżnik szły by lżej ale na tym tirowskim jest tragedia czasami Poniekąd racja, ale tylko przy sypkiej ziemi , bo opony radialne wywierają jednakowy nacisk na podłoże na całej swojej szerokości i ziemia ,dlatego lepiej montować opony napędowe właśnie ze względu na bieżnik oraz większą szerokość czoła bieżnika w stosunku do opon prowadzących . Opony diagonalne najbardziej oddziaływują środkiem , zachowują się jak klin ale tym samym robią głębsze koleiny, co w mojej ocenie przemawia za oponami od ciężarówek, dodatkowo - brak dętki( mała awaryjność ) tani koszt zakupu używki. Dla przykładu opona 11,5/80-15,3 - średnica 845 mm, szerokość przekroju 290 mm opona 285/70-R19,5 średnica 893 mm , szerokość przekroju 290 mm ( w oponach napędowych szerokość czoła bieżnika jest zbliżona do szerokości przekroju) . Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2633942
izydor6280 1259 Opublikowano 19 Stycznia 2020 10 godzin temu, andrzej78 napisał: W latach 80-tych robili profile otwarte. we wzmocnieniach tak, ale te wszystkie podstawy resorów nadal zamknięte i co najgorsze nieszczelnie Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/769245-autosan-d47/page/3/#findComment-2634139
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się