Zetor
 

Zetor

  • 1300 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Zetor


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • zetorlublin7341
  • 575 2793
co to za siłownik i po co to jest przyczepione do zderzaka?
co to za siłownik i po co to jest przyczepione do zderzaka?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Dancyn
  • 7 240

siłownik pewnie od ładowacza a na czas zdjęcia czepia się go do zderzaka,z drugiej strony tez widać kawałek silownika.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • MichałKalinowski
  • 0 12
Dancyn napisał:

siłownik pewnie od ładowacza a na czas zdjęcia czepia się go do zderzaka,z drugiej strony tez widać kawałek silownika. Dokładnie tak

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krilan06
  • 343 1876

Jak się zetorek sprawuje? Masz go od nowości? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • MichałKalinowski
  • 0 12

Kupiony dwa lata temu przez tatę z przebiegiem ok. 900 mth (teraz jakieś 1450), wymieniana uszczelka cylindra sprzęgła, bo płyn wyciekał do kabiny przy intensywnej pracy z turem. Poza tym bez usterek. Mi służy jako środek transportu (17 lat) i jest w tej roli świetny. Zauważyłem jednak, że na drodze równej jak stół buja nim jakby miał bąbel na dętce i muszę to sprawdzić.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • womir
  • 95 325

A zdjęć normalnych nie umie zrobić ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Autofan
  • 22 215

A felgi masz czyste? Nieraz jak sie błoto naklei to właśnie buja ciągnikiem.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • MichałKalinowski
  • 0 12

Autofan napisał:

A felgi masz czyste? Nieraz jak sie błoto naklei to właśnie buja ciągnikiem.

W polu to on ostatnio był w paździeniku, więc czyściutkie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 246 5258

tył buja , to się nie przejmuj 😉 opony stare i już popuszczały coś jak dętka jak napompujesz to kiszka nie równa tak samo z oponami coś gdzieś popuściło albo się rozeszło .

Jedyna rada na to to nowe , 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krilan06
  • 343 1876
55 minut temu, MichałKalinowski napisał:

 

W polu to on ostatnio był w paździeniku, więc czyściutkie.

Na moje to nie wina opony ani dętki. Musisz sprawdzić które koło bije i tą stroną podnieść na lewarku ciągnik. I patrzeć wtedy czy koło jest wypośrodkowane na tych śrubach gdzie felga jest przykręcana do zwolnicy. Oni wg mnie w fabryce popełniali taki błąd z przykręcaniem

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 246 5258

Dętki nie ale opony , Wymieniłem na nowe równo idzie , w drugim ciągniku to samo ale tam już są pęknięcia przy rancie ...

 

A znajomy dużo 360 w transporcie robi to też to samo miał , raz kogoś wiózł to ten go pyta o co chodzi -to ten mu na to że jak dwa koła się ustawią to równo idzie , 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krilan06
  • 343 1876

To jest 2004r? Przy takim przebiegu to pewnie opony jeszcze w bdb stanie

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • sebe1033
  • 246 5258

te co wymieniłem to z 98 były te co już pękają są z 2003 , wiec wiekowo juz podpasowują do tego jak mało mth to od stania mogą sie odkształcić ,

Chociaż w najnowszym ciągniku też bujają opoy ale to tak z 5 km potem się "rozchodzą " szczególnie jak długo stoi 

 

A i zalezy ile nabite powietrza , tak  1.2 jest wystarczająco 

Edytowano przez sebe1033

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • MichałKalinowski
  • 0 12

Rocznik 2003, opony od nowości i faktycznie, jak dłużej stoi to bardziej buja. A właśnie, przypomniało mi się. W lato przy zwożeniu słomy z pola z dwiema HLkami (po 20 na jedną), przy wysokich obrotach coś zaczynało piszczeć pod maską, co to moze być? Powtórzyło się tylko raz przy akcji kukurydza z pełną przyczepą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • krilan06
  • 343 1876

Może paski za luźno? W tym zetorze 1.0 atm powinna wystarczyć w tylnych kołach, im więcej napompowane tym bardziej buja

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • AdeXZet
  • 52 768

oryginalne opony lubią się "ustać" przy dłuższym postoju i to może być przyczyna bujania, mam to samo w swoim 6320

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj