Skocz do zawartości

Zetor


MichałKalinowski

Rekomendowane komentarze

co to za siłownik i po co to jest przyczepione do zderzaka?
co to za siłownik i po co to jest przyczepione do zderzaka?
Odnośnik do komentarza

siłownik pewnie od ładowacza a na czas zdjęcia czepia się go do zderzaka,z drugiej strony tez widać kawałek silownika.

Odnośnik do komentarza

Kupiony dwa lata temu przez tatę z przebiegiem ok. 900 mth (teraz jakieś 1450), wymieniana uszczelka cylindra sprzęgła, bo płyn wyciekał do kabiny przy intensywnej pracy z turem. Poza tym bez usterek. Mi służy jako środek transportu (17 lat) i jest w tej roli świetny. Zauważyłem jednak, że na drodze równej jak stół buja nim jakby miał bąbel na dętce i muszę to sprawdzić.

Odnośnik do komentarza

Autofan napisał:

A felgi masz czyste? Nieraz jak sie błoto naklei to właśnie buja ciągnikiem.

W polu to on ostatnio był w paździeniku, więc czyściutkie.

Odnośnik do komentarza

tył buja , to się nie przejmuj 😉 opony stare i już popuszczały coś jak dętka jak napompujesz to kiszka nie równa tak samo z oponami coś gdzieś popuściło albo się rozeszło .

Jedyna rada na to to nowe , 

Odnośnik do komentarza
55 minut temu, MichałKalinowski napisał:

 

W polu to on ostatnio był w paździeniku, więc czyściutkie.

Na moje to nie wina opony ani dętki. Musisz sprawdzić które koło bije i tą stroną podnieść na lewarku ciągnik. I patrzeć wtedy czy koło jest wypośrodkowane na tych śrubach gdzie felga jest przykręcana do zwolnicy. Oni wg mnie w fabryce popełniali taki błąd z przykręcaniem

Odnośnik do komentarza

Dętki nie ale opony , Wymieniłem na nowe równo idzie , w drugim ciągniku to samo ale tam już są pęknięcia przy rancie ...

 

A znajomy dużo 360 w transporcie robi to też to samo miał , raz kogoś wiózł to ten go pyta o co chodzi -to ten mu na to że jak dwa koła się ustawią to równo idzie , 

Odnośnik do komentarza

te co wymieniłem to z 98 były te co już pękają są z 2003 , wiec wiekowo juz podpasowują do tego jak mało mth to od stania mogą sie odkształcić ,

Chociaż w najnowszym ciągniku też bujają opoy ale to tak z 5 km potem się "rozchodzą " szczególnie jak długo stoi 

 

A i zalezy ile nabite powietrza , tak  1.2 jest wystarczająco 

Edytowane przez sebe1033
Odnośnik do komentarza

Rocznik 2003, opony od nowości i faktycznie, jak dłużej stoi to bardziej buja. A właśnie, przypomniało mi się. W lato przy zwożeniu słomy z pola z dwiema HLkami (po 20 na jedną), przy wysokich obrotach coś zaczynało piszczeć pod maską, co to moze być? Powtórzyło się tylko raz przy akcji kukurydza z pełną przyczepą.

Odnośnik do komentarza

Może paski za luźno? W tym zetorze 1.0 atm powinna wystarczyć w tylnych kołach, im więcej napompowane tym bardziej buja

Odnośnik do komentarza

oryginalne opony lubią się "ustać" przy dłuższym postoju i to może być przyczyna bujania, mam to samo w swoim 6320

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v