Skocz do zawartości

Zetor 8145 Turbo



Pojechał do nowego właściciela




Rekomendowane komentarze

w 698 jest stary perkins ponad 5l pojemnosci a turbo to finezja poprzedniego wlasciciela. Jak 90 to masz 690t lub 699 6 cyl. na malym silniku i taki to objezdza ursusa 1014 z palcem  w nosie,  mocniejszy podnosnik, w kabinie duzo ciszej, silnik zrywniejszy i oszczedniejszy. Kurka dlugo by wymieniac a do tego w pelni mechaniczny.

A czy lekki kwestia dociazenia. Ja mialem 390 i z przodu 600 kg obciaznikow i na podnosniku wieszalem ponad 2 tony i kola normalnie staly przednie na ziemi.

Kiedyś miałem 8111 to zmiana biegów mało kiedy bez zgrzytu skrzynia porażka .Do orki z ug 4 najlepiej sie sprawdzał.Mam teraz mf 675 to zmiana biegów jak w aucie bez mieszania zgrzytania i pompowania sprzęglem .Powiem wam że tym 675 z ładunkiem 6 ton taki 80 km zetor nie ma szans na szosie .Jest szybszy jakies  32 km leci a redukcja na niższy bieg jak w aucie .Na wsi u mnie jest jeden mf 699 i twarda maszyna za granicą pracował w lesie po kupnie miał zmienione pompy hydrauliczne oraz był problem z pompą wtryskową bo ona jest zamocowana w pionie i ciężko było ja uszczelnić nie wiem czy jakieś nietypowe uszczelniacze czy co .Silnik nic nie ruszany .

45 minut temu, danielursus3p napisał:

To niczym się nie różnią te pierwsze modele od tych ostatnich? Nie interesowałem się nigdy tym modelem, znajomi opinie o nich mają dobre. Chwalą zwyczajnie te wdzięczne ciągniki.

698 to 698, wszystkie miały te same silniki, a że oryginalne silniki są kłopotliwe w dostępie części, to po 35 latach od wyjścia z fabryki pewne swapy i modyfikacje mogły się zadziać. Najlepszym w naprawie jest 675 z półbiegiem mechanicznym- większość części do silnika pasuje od Ursusa 4512, a hydraulikę ma w miarę prostą

Edytowane przez MF675ursus

To nie wiem, kiedyś 2 egzemplarze oglądałem to silnik miał takie oznaczenie jak w 3070, może tak jak mówisz ktoś coś cudował.

5 minut temu, MF675ursus napisał:

698 to 698, wszystkie miały te same silniki, a że oryginalne silniki są kłopotliwe w dostępie części, to po 35 latach od wyjścia z fabryki pewne swapy i modyfikacje mogły się zadziać

 

danielursus3p napisał:

Kolega w proximie też 10 tyś wybulił na remont skrzyni, więc... ;) Rób jak uważasz twoje pieniądze, lepszy po mojemu byłby taki masseyek jak te ursusy ale.. twój biznes. Namawiał cię nie będę, jak 3p się uda sprzedać to kupię jakiegoś serii 600 do ładowacza i pierdółek, bez dwóch zdań będzie to mf tej serii.

ja mam za małe gospodarstwo na taki stary zachodni sprzęt, ja się spierdzieli bo mam naprawić za swoje bez bólu głowy


i dostępność części też ważna

1 godzinę temu, danielursus3p napisał:

To nie wiem, kiedyś 2 egzemplarze oglądałem to silnik miał takie oznaczenie jak w 3070, może tak jak mówisz ktoś coś cudował.

 

dokladnie jaki model ogladales?

Bo do 698 nie wszczepisz innego silnika, nawet przedni naped jest inny

musiał to byc 690 turbo to zgoda bedzie silnik jak w pierwszych 3070


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v