Skocz do zawartości

Łącznik silnika ze sprzęgłem



Blacha 6mm przykręcona do koła zamachowego śrubami stożkowymi, szpilki wkręcone w blachę i z drugiej strony obspawane tigiem. Na to pójdzie łącznik gumowy i przekładka z blachy. Wszystko po to by założyć inny silnik do forszmita.


Rekomendowane komentarze

ja Tobie nie zabraniam się w tym grzebać ,ale po policzeniu wszystkich kosztów na koniec sam dojdziesz do tego wniosku.Sama ta redukcja nie wzbudza zaufania na tysiące motogodzin.

Ale  powodzenia,mam nadzieję ,że Ci się uda.Chyba po prostu za stary jestem na takie kombinacje.

Mnie też nie stać na nowy.Poza tym te nowe już nie takie dobre.

Edytowane przez rocknrollnik1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v