Skocz do zawartości

John Deere 8370R



taka tam zabaweczka

  • Thanks 1

Rekomendowane komentarze

iron napisał:

jakie tam skrzynie siedziały? Bo nie daleko mnie komuś padła właśnie w takim skrzynia i jedynie ok80k. ot taka droga zabaweczka

Niby 8370 miały tylko AutoPowr'a, ale dwie wiochy odemnie gospodarstwo ma 8370 i na własne oczy widziałem w kabinie, że jest na PowerSchifcie. Odnośnie AutoPowr , to w serii 8×30 był to niewypał. U nas obszarowiec miał 8530, to po 10 latach w końcu pogonił go handlarzowi, a w zamian przytargał od tegoż handlarzyny 23 letniego 8400 😄

@JD1188 wymiana uszczelniaczy w vario to koszt około 15-20 k a wymiana całej skrzyni w zależności od modelu 70-80k tzn podobnie jak autopower a remont powershifta około 40k. Wytrzymałość w zależności od operatora bo są vario do remontu po 8 tys godzin a sa autopowery do remontu po 12 tys godzin i na odwrót @iron wiesz może co się stało w 6195R?

johniy861 napisał:

@JD1188 wymiana uszczelniaczy w vario to koszt około 15-20 k a wymiana całej skrzyni w zależności od modelu 70-80k tzn podobnie jak autopower a remont powershifta około 40k. Wytrzymałość w zależności od operatora bo są vario do remontu po 8 tys godzin a sa autopowery do remontu po 12 tys godzin i na odwrót @iron wiesz może co się stało w 6195R?

nie mam pojęcia ale spytam kolegi może coś będzie wiedział ale napewno poważna sprawa bo ciągnik zastępczy był u chłopa który też się zepsuł tylko to axion już był.

@Krzysztof81 powerquad występuje w starych seriach 6000-6030 i 7000-7030 a obecnie tylko 6R. Powerquad to też powershift tyle, że z zakresami i tylko 4 biegi powershifta. W starych seriach 8000 8010 8020 8030 skrzynie powershift wytrzymują nawet 15 tys godzin dlatego są tak poszukiwane. Obecnie w seriach 7R i 8R sa dostępne skrzynie autopower i e23 która jest bardzo podobna do starych 16 biegowych powershiftow i podobno nie ma z nią większych problemów @iron jeśli możesz to podpytaj co się stało bo szukam czegoś około 200 km i potrzebuje opinii o ciągnikach

johniy861 napisał:

@Krzysztof81 powerquad występuje w starych seriach 6000-6030 i 7000-7030 a obecnie tylko 6R. Powerquad to też powershift tyle, że z zakresami i tylko 4 biegi powershifta. W starych seriach 8000 8010 8020 8030 skrzynie powershift wytrzymują nawet 15 tys godzin dlatego są tak poszukiwane. Obecnie w seriach 7R i 8R sa dostępne skrzynie autopower i e23 która jest bardzo podobna do starych 16 biegowych powershiftow i podobno nie ma z nią większych problemów @iron jeśli możesz to podpytaj co się stało bo szukam czegoś około 200 km i potrzebuje opinii o ciągnikach

mniejszy jeździ nic mu nie jest, coś mi źle powiedział.

Krzysztof81 napisał:

Cos tak kojarzyłem. Kolega ma 8120 i dwa mniejsze,wiem ze zaczynaja sie na 6😉 nie pamietam numerów. Musze kiedy przyjrzec sie im lepiej. Zawsze pakuje dupe do dużego. Fajny, tylko jak własciciel mówi, ma wrażenie że gdzies z niego paliwo ucieka, tyle wpierdala. Więc w praktyce tylko  do ciezkich prac  polowych.

Bo pewno "gaz w podłogę"... Pamiętam jak u mnie we wsi 20 lat temu świeżo upieczony obszarowiec kupił 8400, to nakazał pracować w polu zawsze na max. gazie, żeby wydajność maksymalizować. no to pegeerowscy traktorzyści suwak od ręcznego na podłokietniku max. do przodu i jazda ! Myśleli że im wyższe obroty, to motor ma więcej mocy i piłowali na 2250 obr. podczas gdy silnik max. moc osiągał przy 1700 😋 Po takiej 12 godzinnej orce 350 do baku "wchodziło".

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v