Skocz do zawartości

Pompa i wtryski po regeneracji c360



Koszt regeneracji to 1250zł. 80zł sprawdzenie wtrysków+ jedna końcówka 50zł, a reszta to koszty części i roboty.
W rodzinie to już 3 pompa zregenerowana w tym zakładzie i każdy chwali sobie. Mogę podać namiary jakby ktoś chciał.
Pompiarz mówił, że pompa miała kiedyś włożone zregenerowane części i ponoć one często przepuszczały ropę do oleju i profilaktycznie wrzucone sekcje WZM.

Jeśli mam koło zamachowe od 4011 to żeby ustawić kąt wtrysku 24st to muszę dorysować czwartą kreskę na samym dole? Z tego co czytałem w instrukcji 4011 to górna kreska oznacza 18st, środkowa 20st a ostatnia 22st.


Rekomendowane komentarze

@kobra666 Frycowa koło Nowego Sącza, woj. małopolskie. Masz tu linka do ich strony: http://www.hyclakserwis.pl/strony,o_firmie.html . Myśle, że naprawdę warto wydać trochę więcej $$ i mieć spokój. Znajomy mówił, że ktoś oddał pompę do okolicznego pompiarza i za 400zł mu zrobił regenerację i miesiąc później padła... 

@Borekk17 Tak z ciekawości, jak ty ustawiasz kąt wtrysku? Na tzw oko i słuch? 

Edytowane przez PaweLisowicz
4 godziny temu, tytanowyJanusz napisał:

u siebie też mam sekcje WZMu i wryski również- jak narazie wszystko dobrze chodzi, tylko teraz na zimnym przez chwile nierówno chodzi dostanie obrotów i już jest dobrze

Te pompy tak mają każda c-360 ma czy Zetor 4011 na pompie motorpala tak lekko skacze,rozgrzeje się pracuje równo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v