Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

spokojnie panowie sypana do pelna i 30km drogi po.dziurach nic.nie.peka.nic.nie trzeszczy sasiad.ma.zrobioną z 10lat wozi.nawet mokra kukurydze i jest u kogoś nom stop porzyczana nic nie robil daje rade konstruktorzy dali zapas np. na przewóz czegoś innego jak zboże bo nie tylko do tego sluzy


jeśli uzytkujesz taką przyczepe rozsądnie to nic sie nie bd dzialo ale niektórzy ładują obronika tyle co.na forschritta to potem rama sie zgiela

Mam d47 wymienione dętki i opony na jakieś niemieckie 8.25 /20 8lat już jeździ w 2podowjnych burtach pszenicy wchodzi od 7.4t do 8 t z czubem w zależności od pszenicy oczywiście sprawdzane na wadze i jakoś nic nie pęka i nie szczla tyle że bałwany mam założone od d55 więc wcześniej na nich siada po to żeby odciążyć resory kipruje tylko na boki bo wiadomo do tyłu to przegięcie no i z taką pełna przyczepa nie lata się po drodze z pełną prędkością i po dziurach spokojnie i daje rade

11 godzin temu, tobi866 napisał:

U mnie na przyczepie d47 są oryginalne napisy na prawej burcie i d47 na kołach 8.25/20 i 10/15,3 ma ładowność 4 tony a na oponach 11,5/15,3  4,5 tony. Na 8,25/20 dopuszczalna prędkość 60 km/h a na 15,3 dopuszczalna 25 km/h. Więc nawet 6 ton to jest o 2 tony za dużo. 

Tu nie chodzi o rozmiar opon tylko czy przyczepa ma symbol "a" czy "b" a to jest w swietle prawa ciezarowa i miala te 4,5t po "przerobieniu" na rolniczą zawsze zabierali mi te pol tony.. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v