Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

ja mam u siebie przerobine juz 2 lata i zasilanie idzie bezposrednio z pompy na rodzielacz do tura zas powrot z rozdzielacza tura jest zasilaniem rozdzielacza pod siedzeniem i mozna korzystac z dwoch rozdzielaczy na raz bez zadnych zaworow. Przed przerobka w pompach wypychało oringi bez roznicy jaka pompa teraz cisnienie ustawione 160 bar i nic sie nie dzieje od kiedy zostało przerobione

20 minut temu, sumek666 napisał:

No są, ale one tam mają 15 litrów i ciśnienie znikome. 

Szwagier mnie namawia żeby tura zasilać z zewnętrznej pompy na WOM z multiplikatorem. Rozwiązanie super pod warunkiem nie używania TUZ i WOM. No chyba, że chce się komuś demontować.

A jaka to wydajność może mieć pompka zasilana z paska 13mm?? pasek na alternatorze poradzi zapiszczeć a gdzie tam by to miało pompę ciągnąć. W bizonie są chyba 2 paski 17 mm a pompa zdaje się trochę ponad 30

wydaje mi się że te wszystkie dodatki jeśli chodzi o pompy nie mają sensu jak mamy tura starej konstrukcji na tłoki jednostronnego działania , nowe tury jak już masz na siłowniki dwustronnego działania mają inny kąt podnoszenia i są odwrotnie mocowane co słyszałem od producenta że zwiększa siłę o 5-10% co do udźwigu, sprzedaj tego tura i kup coś lepszego


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v