Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Ford 6610?

Ciągnik Ford 6610 pracuje z ładowaczem czołowym podczas załadunku na polu. Posiada silnik o mocy 82 KM, zapewniający wystarczającą siłę do skutecznej współpracy z maszynami towarzyszącymi podczas prac polowych. Wykorzystuje 4-cylindrowy silnik o pojemności skokowej 4.4 L, co umożliwia wydajne wykonywanie zadań w rolnictwie, takich jak transport ciężkich materiałów przeznaczonych do załadunku. Skrzynia biegów w Fordzie 6610 jest mechaniczna (8/2), co gwarantuje precyzyjną kontrolę prędkości i manewrowalności w zróżnicowanych warunkach terenowych.




Rekomendowane komentarze

Luzy zaworowe były ustawiane w poprzednią zimę więc to odpada. Na pierwszy ogień pójdą wtryskiwacze a później pompa, ale postaram się aby jedno i drugie zostało zrobione w jednym czasie. W c330 jest podobna sytuacja. Na wiosnę wymieniliśmy końcówki wtryskiwaczy i w zakładzie ustawili je na 135. W zimie po kilku minutach dopiero odpala przy czym wypuszcza z siebie kłęby dymu. Jak będzie trochę wolnego czasu to odkręcę pompę i zawiezie się do regeneracji.

Dnia 8.02.2019 o 15:14, rafal4610 napisał:

Z tym pchaniem z góry to faktycznie coś jest. W porównaniy z 60-tką to w ogóle go nie pcha :P Biegi u mnie są w miare rozsądnie rozmieszczone. Najwięcej "jazdy" wajchą jest z 2 na 3 😆

No z każdej góry nawet po mokrej trawie  mając z tyłu tak do 3,5 t to staje nawet chcąc wymusić poślizg a zrób to MTZ to zaraz na dole się jest a o c-360 to już nie mówię ale jeden napęd to ma co porównywać . 

 

Dnia 8.02.2019 o 19:48, Czarek525 napisał:

@rafal4610  Jaką masz pompę? Lucasa czy sekcyjną ?

@Witek2010  A w którym miejscu masz dźwignie zmiany biegów ? Obie po prawej stronie kierownicy czy jedna po prawej a druga po lewej ?

Obie dźwignie po prawej stronie mam jedna pod drugą. Na jednej biegi 1-8  a druga i tu cała trudność większości ona sprawia bo tam jest w takiej kolejności: Wsteczny - Luz- terennowe-luz- pełzające (całkiem pchając wajchę do przodu) a szosowe są między wstecznym a terenowymi trzeba trafić na ten luz i cały lewarek wdusić "w podłogę" a potem przesunąć do przodu  myśle że gorsze niż w ruskim. 

Ja mam Lucas tę pompę ale na szczęście jeszcze nic z nią nie było problemów. Ma w sobie guzik taki przyspieszacz jak jest zimny ciągnik trzeba wcisnąć bo inaczej nie pali zimny a potem już normalnie bez tego zapala. 

Dnia 8.02.2019 o 19:54, soltys48 napisał:

Zapomnij, one były do 85' roku produkowane

Twój musi być z NL sprowadzony to i dlatego taki rocznik

Mój właśnie był sprowadzony z Holandii a tam różnie ciągniki własnie mają w dowodzie wbite, na szybach chyba jest właśnie 85. Oprócz tego w dowodzie 95 KM a tyle nie ma w rzeczywistości przecież. 

To jaką najlepiej mieć pompę w nim żeby najtaniej naprawiać ? 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v