Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Dnia 2.02.2019 o 08:48, adikpl1 napisał:

Możesz więcej opowiedzieć w szczegółach, ewentualnie dodać jakieś zdjęcia.

20180615_083628.thumb.jpg.310b82eb83c8752fe35ee5b1fb14fa2a.jpg

 

Podczas pracy z owijarka samozaładowcza euromilk Scorpio 2 po około 15 minutach Olej był tak rozgrzany że pojawiają się na wyświetlaczu komunikat o wysokiej temperaturze oleju a owijarka po prostu przestała się obracać No bo Olej był za rzadki. Zamontowali mi chłodnicę oleju poprawa jest ale nieznaczna można pracować pół godziny ale i tak się grzeje owijarka przestaje owijać. Dodam że podpinam tą owijarkę pod drugi ciągnik większy bez wolnego spływu oleju i nie ma najmniejszych problemów.

Problem też się pojawia podczas długich pracy z ładowaczem czołowym gdzie ładować przestaje mieć swój udźwig.

Podczas prasowania również przy dużej wydajności Bell i częstym otwieranie klapy hydraulika po prostu przestaję trzymać ponieważ olej jest rzadki. Temat nierozwiązany do dnia dzisiejszego. Ciągnik ma prawie 2 lata.

 

Dodatkowo częstym zjawiskiem tym ciągniku jest wyświetlanie komunikatów O przeciążonych sprzęgłach nawet podczas pracy na pusto. Temat nierozwiązany do dnia dzisiejszego

 

Mam też wymieniony przedni most (dodam że posiadam wersję wersje amortyzowaną) podczas grabienia siana na łące wypadła z przedniego mostu ośka na której wahliwe był zamontowany siłownik do amortyzacji. Podczas zjeżdżania z pola wyszła druga nie związana z wyżej wymieniona awaria w przednim moście mianowicie zablokował się mechanizm różnicowy Jak się okazało był źle złożony. Wymienione na szczęście w ramach gwarancji.

 

Zmniejszyć denerwujących sytuacji co na przykład nieustannie odkręcające się śruby bo nawet ich wymiany na mocowaniu z przodu kabiny również amortyzowanej (chociaż ciężko nazwać to amortyzacją jak z przodu jest zamocowana na gumach a z tyłu na amortyzatorach), i pojawiające się przez to stuki.

 

Kolejną dość denerwujące rzeczą jest konieczność przeprowadzenia częstych kalibracji skrzyni ponieważ ciągnik szarpie. Problem może zniknie jak będzie usuwana kolejna wymienione awaria i zgrywane będą nowe softy. (mam taką nadzieję)

 

A najnowszym hitem jest to że padł sterownik i przestał działać tylny podnośnik, na szczęście cnh zgodziło się pokryć Jego koszty.

 

w 2018 roku straciłem z użytkowania ciągnik na półtora miesiąca ponieważ tyle przebywał w serwisie podczas dwóch wizyt.

Edytowane przez janrol

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v