New Holland
 

New Holland

  • 4025 wyświetleń

Akcja obornik 2018 z nowym nabytkiem .


Informacje o zdjęciu New Holland


Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • Mari82
  • 243 1122

Dobry zestaw,jest siła😊w sumie ten rozrzutnik wydaje się za mały do tego niebieskiego potworka😉.A ty masz jeszcze c385/902,nie dał by rady w nim?

Edytowano przez Mari82

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RafaKdziela
  • 443 3911

Rozrzutnik bardzo fajny .Smerf ma lekko z nim po górach .Wszędzie wjadę .Bardzo ładnie rozrzuca równo obornik .Zarówno suchy ,jak i taki już przefermentowany.Można łatwo się pomylić i wyłączyć napęd wałka ,a to jest nie wskazane ,gdyż podłoga jest napędzana hydraulicznie i łatwo można zablokować wałki pionowe  .Teraz czas na mycie ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RafaKdziela
  • 443 3911

Tylko obornik .Do wapna mam RCW.Myślę ,że spokojnie sobie poradzi ma talerze .Tylko trzeba wyregulować potencjometrem posuw podłogi .Ewentualnie tylną grodzią szczelinę .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • the1mati1
  • 64 1839

A ja myślałem że ty masz tego MF 8tonowego, a tu jednak 6T:P Na ile masz ustawiony ten potencjometr i z jaką prekdością jeździsz?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RafaKdziela
  • 443 3911

the1mati1

  ta 8 ton też się zmieści :P

Obecnie mam ustawiony na 4 potencjometr i jadę 7 biegiem .Ładnie daje .Wkleję fotę to sam zobaczysz.

Zdjęcie dodane .😉

Edytowano przez RafaKdziela

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konio1011
  • 95 1206
Jak nh sie sprawuje? jakies plusy zalety? Przedewszystkim jak sobie radzi z uprawowo siewnym agromaszu?? daje rade spokojnie z pelnem siewnikiem czy jednak musisz uwazac?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RafaKdziela
  • 443 3911

@konio1011 w agregacie spoko sobie radzi .Jedynie powtórzę ,to co wcześniej mówiłem przy załadunku siewnika na 80% materiałem siewnym przodek mi podnosi mimo balastu .Tak sobie myślę czy płynu nie dolać w opony .A tak to spoko leci tylko szum .I mało pali czy w agregacie czy w wożeniu obornika nawet w orce fajnie leci i mało pali .Co jest minusem to twardy przodek .Brak amortyzacji daje się we znaki w szczególności na ulicy ,jak chcę podgonić ,a nie da się ,bo skacze .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • TylkoOkragly
  • 252 2141

Jak sie T5 sprawuje bo słyszałem wiele negatywnych opini o tym modelu i mysle o T6 w podobnej mocy bo to jednak 6 garów

Edytowano przez TylkoOkragly

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konio1011
  • 95 1206
Mialem na testach T5 120 i mial miekki przod to fajnie sie jezdzilo. Z checia bym zobaczyl na zywo tego nowego T5 140 auto command bo wyglada przekozacko

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik wlkp.
  • sumek666
  • 4986 17757
2 godziny temu, RafaKdziela napisał:

@sumek666 Kolega wyżej pyta o T6 ,tak się domyślam ,że mniejszy model go interesuje .

T5 Electro Command 3,4l R4

T5 auto Command 4,5l R4

T6.125-.175 4,5l R4

T6.180 6,8l R6

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RafaKdziela
  • 443 3911

@Matey tak smerf spisuje się super .Na początku do klimy nie mogłem się przyzwyczaić przesiadając się z Ursusa .Teraz jest różnica ,jak na dworze chłodno a w kabinie ,jak na wakacjach muza i ciepło ,a robota sama się robi 😄

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Matey
  • 785 6822

@RafaKdziela to na pewno, sam czlowiek sie tak nie meczy jezdzac w komfortowej kabinie a w starym ursusie, od samego halasu mozna sie zmeczyc 

a powiedz mi jeszcze, duzo jest roboty zeby wypiąć sam agregat z SN300? chlopaczek na bednarach sam do konca nie wiedział co i jak odbezpieczyc zeby tym wyjechac. podjezdzajac pozniej pod siewnik trzeba podjezdzac bardzo precyzyjnie?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RafaKdziela
  • 443 3911

 @Matey Wypiąć agregat z Siewnika jest łatwo .Trzeba oczywiście uważać na kable ,bo to może zaboleć .

Natomiast złączyć już jest znacznie trudniej .Trzeba być bardzo precyzyjnym ,żeby spiąć agregat z siewnikiem .

Ja mam już trochę wprawy to jest łatwiej .Mam też taki patent ,że jak jedna strona nie pasuje to biorę tura i lekko przestawiam siewnik i już jest łatwo szczepić .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Matey
  • 785 6822

no wlasnie tak czytałem ze podpiecie siewnika to chirurgiczna precyzja. a biardzki jak sie sprawuje?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • RafaKdziela
  • 443 3911

Opryskiwacz też oki .Z tym ,że trzeba trochę z komputerem się zaprzyjaźnić  .I te słupy nieszczęsne na polu to utrapienie .Ledwo się rozpędzisz ,a tu trza składać lancę .Lepiej z kabiny niż wychodzić i ręcznie .Fajne jest to sterowanie poziomowanie na boki i podnoszenie opuszczanie .

Odnośnie zestawu SN 300 to samo podczepianie całego zestawu to jest spoko .Tylko podpinanie  siewnika z talerzówką to trochę trzeba się nakombinować .Tak myślę te zatrzaski od agregatu przerobić i będzie znacznie łatwo zaczepić .

Edytowano przez RafaKdziela

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj