Skocz do zawartości

New Holland T6



maszyna testowa 125 kM



Rekomendowane komentarze

No nie zrobia. 

Do tej pory diler dzielił się z AGCO. Teraz dzieli się z AGCO i Agravis.

Tak tak a korbanek złodziej.

U Korbanka na jesień 2017 MF 5711 ok 210 tyś dobrze wyposażony a teraz na Bednarach identycznie wyposażony 5710S 240 tyś. To w końcu ten korbanek okrada tych rolników czy nie? Już pominę to, że do Korbanka miałem 60 km do Tarnowa a teraz mamy dilera na wysokości Piły na granicy z kuj-pom Euromasz Lipka

Kazdy psioczy na unie na to ze silniki maja malo cylindrow. No. Jedni maja silniki do 3.5 l 4 cyl. A inni 3 cyl. Co stoi na przeszkodzie zrobic silnik o poj. Ok 5 czy 5.5 l w 6 cyl? Ano ksiegowy....bo latwiej i taniej zrobic  5litrowy silnik w 4 tlokach niz w 6...tylko kasa sie ma zgadzac.... co do valtry czy john deera. Kolega mechanior ogarnia troche sprzetu w okolicy i troche nim zawsze pojezdzi i np. Dla porownania moja stara valtra t170 z plugiem obrotowym rostawionym na prawie 2 m i walami cambella orala  na ok. 1100 obr z predkoscia ok 8 kmh gdzie nowa t184 nie dawala rady z podobnym plugiem lub robilo sie czerwono na desce od przeciazenia i dziwnie redukowala biegi, o realcji na sam gaz nawet nie ma co wspominac. Drugi przyklad nowy jd seri r o mocy grubo ponad 200 km ledwo radzil sobie z maszynami ktore mialy pod niego idealnie pasowac a stawal w polu. Wlasciciel zakupil jd 7810 i przy tych samych maszynach idzie jak zly ....ale jedno juz wiadomo ze jak tylko skonczy sie gwarancja wylatuje ecoshit i silnik staje sie normalny.

I w tym momencie mozna psioczyc na unie a w zasadzie na lobby ekologiczne ktore serwuje nam to g.wno za ktore placimy ciezkie pieniadze a zamiast byc eco  powoduje aby nieefektywna prace i wzrost zuzycia paliwa. 

 

To prawda. Moja Valtra też nie ma zrywu. Reakcja na gaz jest mizerna. Jak się wkręci na obroty to już idzie, ale tak do 1200 obr to ciężko się buja. N111 miały o wiele lepszy zryw. Można to tłumaczyć ekologią i tym całym ustrojstwem typu SCR czy DPF, ale czy na pewno. Jakoś mi się nie wydaję że jakbym mu odłączył SCR to by lepiej się wkręcał. 

Valtey 4 cyl. Nigdy nie grzeszyly jakis super zrywem. Moja obecna 6350 i poprzednia 6550 zryenoscia nie grzesza jak np. Stary 40 letni foat ktorego mialem ale ciagna rowno. Kilka miesiecy smigalem n111 na cr ale jeszcze bez ekologi to tez nie wyrywala spod kol ziemi ale z ladunkiem czy bez szla bezproblemowo i naprawde ciezko ja bylo zaduaic. Obecna t170 na cr to calkiem inna liga ale to ponoc zasluga wlasnie cr bo na boschu vp30 sa bardziej mulowate.

 

Co do polityki agco z valtra to faktycznie kpina i cena nowych valtr wola o pomste do nieba ale spokojnie rynek to zweryfikuje. Sam jakbym mial kupic valtre np n134 za grubo ponad 300 netto to zawijam classa i biore 6 cylindrow za grubo ponizej 300 tys z miekka osia elektrozaworami tuzem womem przednim i ogolnie aporo iloscia dodatkow...

Edytowane przez Mikruss

Żaden ciągnik z turbo poniżej 1000 nie będzie się zbierał. Żaden :)

ciągnikami nowymi interesuje się od 2 połowy 2016 roku. 

wtedy to debiutowała nowa 4 cylindrowa T6. Dopiero ty teraz mnoe uswiadmiles, że wcześniej T6 miała silniki R6. :)

na chwilę T6 i Valtra N to jest jedna półka. Z tym, że Valtra jest o 40-50 tyś droższa! Za to mam 40 ton saletry albo paliwo na 10 lat 😛 tak jak kolega wspomniał. Ceny niemieckie dochody polskie rynek zweryfikuje. 

prawdę mówiąc eNka nie ma nic lepszego lub nie ma nic czego by nie oferował NH. Pomijam oczywiście 2 kierownice ;)

A ja poeiem inaczej....

Nowa t6 na electro comand oferuje to valtra 15 lat temu hehe bo automatyke polbiegow w pelni programowana przez uzytkownika, automatyczne ruszanie pow okreslonych obrotow bez sprzegla albo hamowanie i rozlaczanie sprzegla tylko w pedale hamulca mialem w 6550 z 2002 roku i teraz hicior ale odwolujac sie do nowego zetora crystala ktory ma to jako super nowosc przycisk sprzegla w dzwigni zmiany biegow valtra miala w latach 90tych ze skrzynia hitech 3.

Edytowane przez Mikruss
22 godziny temu, sumek666 napisał:

to chyba raczej zasługa łuni... chociaż jest model 6 cylindrowy również dostępny. T6.180

sprawdzałeś ceny Valtry N124? bez 310-320 tyś nie podchodż. to są rewiry JD serii R więc wybór jest łatwy. 

A co w JD jest lepszego niż w Valtrze? Większa ilość ekobadziewia? Czy prestiżowy znaczek jelonka?

Valtra za długo tkwiła w tych starych konstrukcjach. Miała już długo N-Auto, hamulec postojowy w rewersie, automatykę półbiegów itp, ale nic nie zmieniali aż do wprowadzenia Versu/Direct i konkurencja ich dogoniła. Obecnie prawie każda lepsza marka ma takie same udogodnienia jak Valtra. Podłokietnik SmartTouch wprowadzili kilka lat za późno, bo już Mccormick czy DF miały podobne dźwignie wielofunkcyjne dużo wcześniej

Ale podlokietnik i baardzo rozbudowana hydraulike to mialem w seri c w valtrze w 2004 roku a nka miala to w opcji tak jak t a seria c i m miala wszystko w seri ale sie slabo przyjely ze wzgledu na cene pewnie. Co do skrzyn to 5 polbiegow nie pamietam kiedy wprowadzili ale cos kolo 2006 roku i zakresy zmieniane w pelni pod obciazeniem ale tez malo tych wersji na rynku wtornym a fajne one byly bo hydraulika na osobnym zbiorniku w takiej wersji i pompa wielotloczkowa. Ale mozna by tak gdybac dlugo... 

co do new holland to najlepsza skrzynia byla ponoc w seri G w latach 90tych bo wszystko pod obciazeniem i nie do zdarcia i new holland wrocil pare lat temu ale ja zminiaturyzowal i wrzucil np. Do case puma ale jak sie teraz nazywa to nie wiem ale w kazdym razie znosi ponoc duzo.

11 minut temu, AS2 napisał:

A co w JD jest lepszego niż w Valtrze? Większa ilość ekobadziewia? Czy prestiżowy znaczek jelonka?

A no to ze dilera JD mam na miejscu a Valtry nie i Valtre sprzedaje w Polsce niemiecki diler. 

Poza tym JD mi się bardziej podoba niż Valtra a to już rzecz nieistotna. 

Polityka Valtry jest bardzo specyficzna. Ogromna zaleta Valtry jest właśnie osobny zbiornik na hydraulike. Ale znowu dostępny w dwóch bogatszych wersjach tylko z elektrozaworami. 

Przykro mi ale tak długo jak Valtra jest droższa od JD a nawet wchodzi w rewiry Fendta nie ma dla mnie racji bytu. Może i nie są to jakieś istotne argumenty ale takie jest moje zdanie. Pewnie teraz brzmię jak Janusz i passat 😛

15 minut temu, Mikruss napisał:

co do new holland to najlepsza skrzynia byla ponoc w seri G w latach 90tych bo wszystko pod obciazeniem i nie do zdarcia i new holland wrocil pare lat temu ale ja zminiaturyzowal i wrzucil np. Do case puma ale jak sie teraz nazywa to nie wiem ale w kazdym razie znosi ponoc duzo.

Pewnie chodzi Ci o skrzynie na full powershift. One chyba nie są takie same bo seria G miała 18x9, a Puma ma 19x6, Takie skrzynie są zawsze spoko, ale to raczej do dużych koni, a nie do ciągników 100-150 KM

Ale Valtra jeszcze nie osiągnęła pułapu Fendta. Nie wiem jak z serią S4, ale chociażby T4 na Direct jest nadal sporo tańsza, bo nowy Fendt 718 Vario Profi z 2016 u Korbanka to prawie 600 tys kosztuje. T174 Direct już raczej za to kupisz i to w dobrym wyposażeniu. 

Dla jasności wspólnymi seriami MFa i Valtry są tylko serie 8700 i S4. Np T4 i 7700 to już inne konstrukcje, jedynie silnik mają taki sam  

Valtra s do fendta 900,to różnica cenowa na poziomie, milion-900 tysięcy, więc już naprawdę znikoma, stąd też mała jej sprzedaż, bo dokłada się naprawdę niewiele, a serwis, wartość używki itd. Zwróci się z nawiązką

 

Co do tego że to adblue robi mułowaty silnik to gó**o prawda, u siebie mam wyrzucone adblue w t173 i nic się nie zmieniło, za to t171 dwa lata starsze, na zegarze 3x tyle godzin a ma dużo lepszą reakcję na gaz


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v