Skocz do zawartości

Pichon TCi 15700 + John Deere 155M



John Deere 155M + Pichon TCI 15700


Rekomendowane komentarze

Dzięki. Robi taką robotę że nie ma co porównywać z krajowymi.

Wrażenia z pracy jak najbardziej pozytywne. Pracował cały dzień w beczce głównie w trybie auto. Spalanie komputer pokazywał na poziomie 10,8-11,2 l/h

Pod uwagę brane są DF 6175 RC Shift JD 6175 CommandQuad Valtra t174 Activ i MF 7718 Dyna6. Na razie tylko JD zgodził się udostępnić ciągnik. Fendt nie mój zasięg finansowy i nie mogę się przekonać do Vario.

Edytowane przez MKrajes

Jeśli chodzi o cenę Fendta to weź pod uwagę bogate wyposażenie standardowe, a wtedy ma się trochę uzasadnienia dla tych i tak przesadnych sum. Z testem to muszą naprawę widzieć ze chcesz go kupić to może dadzą się przekonać, ale z tym zawsze jest ciężko. Jeśli mogę Tobie poradzić, to przynajmniej spróbuj popytać w okolicy o to jak w użytkowaniu spisuje się Vario (o ile wgl.takie u Cb jeżdżą) a przede wszystkim powinieneś nim popracować, a nabieżesz przekonania.

Jakie wyposażenie z grubsza masz w beczce i najważniejsze cena? 

Z testem jak zauważyłem to ciągniki pracują po znajomych a naprawdę zainteresowani klienci dostaną conajwyżej prospekt. Osobiście mogę zapłacić za wynajem by nie wpakować się na nietrafiony zakup.

Aż takie zacofanie nie panuje na Podlasiu i sporo Vario jeździ. Pracowałem na 312,516,716,818,824,926 i jakoś nie mogę nabrać przekonania

Co do wyposażenia to zbiornik z blachy 8, koła 710/50/R26,5 resorowany tandem z osią skrętną, amortyzowany zaczep, pompa 13500l, przyłącza 200 (8cali) tłumik odzysk oleju, przygotowanie pod ramię i aplikator. Na wiosnę dojdzie ramię ssawne z turbodopełniaczem 

 

To beczka na bogato ☺️Ja jednak na Twoim miejscu skłaniałbym się bliżej pod 20k tym bardziej że tereny raczej u was dosyć płaskie, a kursów jednak mniej.Dlaczego ramie nie montowane fabrycznie? 

Co do Vario to jeśli jeździłeś już tyloma modelami to następny pewnie Cb nie przekona. Jakie masz dokładniej wątpliwości? 

jeśli szukasz opini tych ciagnikach to dodam cos od siebie 😀Jeśli wybierzesz jd nie pożałujesz ( dosyc mocny i wygodny z nową amortyzacja kabiny), choć m to nie to samo co r. Deutzem rc shiftem jezdzilem chwile i wedlug mnie ta skrzynia szarpie za mocno no chyba ze to kwestia kalibracji albo ustawień. Z tych podanych ciągników mf na pewno sie będzie dobrze sprawować bo to jednak 6 stopni powershift i silniki dosyć oszczędne .

I tak wozimy na 2 więc nie było takiej potrzeby inwestować w 20tys.Przy tej pojemności tylko Zunhammer by wchodził w grę a bardziej potrzebna była średnia wielozadaniowa beczka na pompie próżniowej.

Z ramieniem trochę za późno się zdecydowałem i nie chciałem już zmienić zamówienia

Co do ciągnika to uważam że każdy jest dobry i dlatego to taki ciężki wybór. Najbliżej mi do JD ale seria M jest najbiedniejsza z całej stawki

6R dobrze doposażyć i wyjdzie cena prawie ja za Fendta. 6175R średnio wyposażona już przekracza 500k. Też dużo płaci się za markę bo trwałości nie będą miały takiej jak stare serie zarówno JD jak i Fendt.

Co do szarpania skrzyni to w tym testowym zanim nie zmieniłem ustawień też strasznie szarpało i nie mógł sobie dobrać zakresu. A później było super.

Z głośnością się nie zgodzę bo jak jeździłem czy JD MF czy Valtrą to były bardzo ciche.

Co do nowych fendtów to poza kosmiczną ceną są jak dla mnie zbytnio nafaszerowane elektroniką i systemami których realnie patrząc nie będę używał.

 

Poważnie myślałem i nadal myślę nad używanym 818 Vario tylko śmiało mogę stwierdzić że 90% egzemplarzy na dzień dobry czeka remont skrzyni

Myślisz że JD ma mniej elektroniki?Taki już mamy trend i nic się z tym nie zrobi niestety. Pozostają ew. używki, ale to nie każdemu odpowiada. Z Fendtem jest tak że boli przy zakupie, ale z perspektywy lat okazuje się że to wcale nie przepłacona inwestycja,a wręcz odwrotnie. Mam na myśli spalanie,awarie. Trzeba jedynie dbać o sprzet, a on odwdzieczy się bezproblemową pracą. A i te bajki o kosmicznych cenach napraw tego przeklętego Vario 😂 Okazuje się że zwykły powerschift potrafi może mocniej bić po kieszeni, a nie mowa o bardziej zaawansowanych przekładniach. A jeśli chodzi o te systemy to trzeba myśleć przyszlościowo, bo nie wiadomo z jakimi maszynami przyjdzie pracować za parę lat.

Z Fendtem tak jest że albo się nim zachwycisz albo znienawidzisz. Nawet wśród znajomych użytkowników panują różne opinie. Jedni nic innego by nie chcieli inny nie chca więcej fendta na podwórku. Chodzi mi po głowie myśl by wypożyczyć taki ciągnik na miesiąc czy dwa i wtedy więcej można powiedzieć niż po dniu czy dwóch.

Z tym znienawidzeniem to wg. mnie lekka przesada, bo co musiałoby się stać by tak zrazić? Może masz jakieś przykłady? Ja mogę powiedzieć o przypadku gdzie Vario 700tce u znajomego sypnęło się po niecałych 100 h. ale to była jakaś wada fabryczna i została usunięta bez żadnych problemów, a na czas naprawy został udostępniony ciągnik zastępczy, więc raczej podejście ok. Pomysł z dłuższym wynajmem niezły lecz kosztowny będzie napewno. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v