Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Szczerze bardzo fatalnie miał już robione przednie Koło bo zblokowalo podczas orki potem robili uszczelnienia w silniku I skrzyni A teraz stabilizatory od dolnych cięgien wymieniali bo się urwały więc jak narazie dobrego słowa nie mogę powiedzieć I teraz jeszcze hydraulika zaczyna szfankować tur opada I nie trzyma ciśnienia. Być może na taki egzemplarz trafiłem wadliwy sam nie wiem co O tym myśleć.

Tak seria G a u kogo brany ?? u mnie już 2400 godzin i był już silnik robiony i 2 razy sprzęgło a i jeszcze 3 razy przedni napęd więc w dalszym ciągu się sypie. Teraz kupiłem większy traktor to ten tylko słomę z pola zwozi i paszowóz ładuje to się narazie uspokoiło. A znajomy teraz też wzią niedawno pomimo moich ostrzeżeń i też już zaczęło się sypać to samo co u mnie ale teraz to już się musi sam męczyć z nim.

Są tacy co by cię zjedli jakbyś coś złego powiedział na jego temat ale ja mam swoje zdanie i raczej go nie zmienię bo kupując ten traktor myślałem też o zetorze ale stwierdziłem że skoro taka dobra marka to biorę w ciemno tego no i się zawiodłem niestety. Teraz kupiłem Case Puma choć zajebiście mi się podobają te nowe 6 Deutza ale jakoś uraz pozostał.

Marcin1912, masz rację nawet na tym forum ,,szczęśliwi" posiadacze 5G mają mnie za trutnia jak coś złego piszę o tych ciągnikach i wymyślają złe użytkowanie z mojej strony. Żeby nawet i było u nich coś nie tak to i tak by nie napisali tylko chwalili swój zakup.

Nowe 6 od Deutza jeszcze więcej problemów stwarzają niż 5, mam kontakt z osobą która posiada Deutza 6 ,,żyjącego po swojemu", a serwis twierdzi, że ten typ tak ma.

Ja natomiast zamiast tego myślałem o Arionie 430, bądź MF 5710, o Zetorze nie bardzo są u nas opinie, te starsze Forterry 2010-2015 to tłuką godziny w okolicy bezawaryjnie. 
Ale Deutz wygrał cenowo. Co prawda MF robiony jest akurat ten w chinach i też trafiają się sztuki z dużymi problemami, ale ten Arion to masywna i podobno dobra konstrukcja.

Jeśli chodzi o wtryski, to serwis uczula na paliwo, bo za słaba filtracja jest w ciągniku, jak jeździłem zaglądać na serwis na jakim etapie jest naprawa mojego to był właśnie 5120(to samo co 110 tylko grubsze siłowniki wspomagające podnośnik i wyższe koła, no i inną mapę ma silnik na 116 koni) na wtryski i pompę, ale jak chłopaki pokazali co spuścili ze zbiornika to wyglądało jak paliwo z zardzewiałej beczki 200 litrów w której na łączeniach zamiast ocynku była już rdza.
U mnie paliwo nim dotrze do zbiornika ciągnika przechodzi przez dwa filtry na dystrybutorze i co roku też czyszczę zbiornik, bo spala się około 15000 litrów rocznie. Co do silnika jestem mile zadowolony, jest dosyć mocny i rzwawy jak na swoją moc, no oprócz wycieku z wadliwego uszczelniacza na wale korbowym.

Co do sprzęgła to mówili że szybko pada jak rusza się ze sprzęgła nożnego zamiast z rewersu bądź z hamulca(stop&go). Wiadomo, czasami trzeba z nożnego, ale żeby unikać i przy zmianie biegów też używać sprzęgła z przycisku w dźwigni.
A napęd leci przez dołączanie przedniego napędu przy hamowaniu. U mnie właśnie między innymi jest z tym problem, bo po hamowaniu zaczął za późno rozłączać i aż tak strzela i czuć że go trzyma nim strzeli i rozłączy, no ale ja tak nie jeździłem, jak tylko zaczęło się tak robić ciągnik stał nieużytkowany i czekał na serwis. Wyłączyć tej funkcji w sterowniku się nie da, bo jest na magistrali CAN, podobno przy pedale hamulca jest dwa czujniki, jeden do świateł stop, drugi do załączania napędu podczas hamowania, no i jak by ten drugi wykręcić żeby był podpięty elektrycznie, ale żeby hamulec nie oddziaływał na niego to może coś z tego będzie, maja chłopaki kombinować niby. Ta funkcja to istny idiotyzm, tym bardziej w ciągniku który ma hamulce hydrauliczne obu osi jak ten.
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v