Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Farmtrac Heritage 6075?

Ciągnik Farmtrac Heritage 6075 pracuje na placu gospodarstwa, wykorzystując swoją moc 75 KM do obsługi różnych zadań rolniczych. Wyposażony w silnik firmy Perkins o 4 cylindrach i pojemności skokowej 3.3 litra, zapewnia niezawodność i wydajność podczas codziennych prac. Mechaniczna skrzynia biegów 12/12 umożliwia precyzyjną kontrolę nad maszyną, co jest kluczowe podczas operacji związanych z transportem czy przygotowywaniem gleby. Dzięki tym właściwościom, Farmtrac Heritage 6075 stanowi istotne wsparcie dla gospodarstwa, oferując solidność i elastyczność w zmieniających się warunkach rolniczych.


Rekomendowane komentarze

Pracuje w polu a transport to tyle co z domu na pole i z powrotem. Silnik Farmtrac 4 cyl + turbo. W kabinie jak w starej 60 tce kurz do środka sie dostaje. Ciezko nawet dzieciaka ze soba wsadzic  i wejśc samemu tez. Ale idzie sie przyzwyczaic. Radia idzie posłuchac to najwazniejsze he he. Brutto 89 tysi z pneumatyką szerszymi oponami i kompletem obciążników na przód. Po 50 mtg trzeba docisnąc głowice i ustawić zawory a do tego trzeba zdjąc maskę żeby był lepszy dostęp. Jako wół roboczy to polecam jak najbardziej. silnik elastyczny na każdym biegu choć turbo na niskich obrotach zamula niestety. Ciągnik długi i stabilny. Brak zsynchronizowanej skrzyni biegów ale idzie sie przyzwyczaic. Plus ze dwojka jest naprzeciw wstecznego. Bardzo mocna i wydajna hydraulika choc minus ze jednosekcyjna.

Dnia 15.05.2018 o 21:22, tomek826 napisał:

Pracuje w polu a transport to tyle co z domu na pole i z powrotem. Silnik Farmtrac 4 cyl + turbo. W kabinie jak w starej 60 tce kurz do środka sie dostaje. Ciezko nawet dzieciaka ze soba wsadzic  i wejśc samemu tez. Ale idzie sie przyzwyczaic. Radia idzie posłuchac to najwazniejsze he he. Brutto 89 tysi z pneumatyką szerszymi oponami i kompletem obciążników na przód. Po 50 mtg trzeba docisnąc głowice i ustawić zawory a do tego trzeba zdjąc maskę żeby był lepszy dostęp. Jako wół roboczy to polecam jak najbardziej. silnik elastyczny na każdym biegu choć turbo na niskich obrotach zamula niestety. Ciągnik długi i stabilny. Brak zsynchronizowanej skrzyni biegów ale idzie sie przyzwyczaic. Plus ze dwojka jest naprzeciw wstecznego. Bardzo mocna i wydajna hydraulika choc minus ze jednosekcyjna.

To ma licznik kilometrów? Kurzy w kabinie jak zamknięta ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v