Henius91 1557 Napisano Kwiecień 20, 2018 Bad Moderator 1557 9821 Nie masz amortyzacji kabiny, że tylne koło tak ładnie chowa się w błotniku? U w mojej n113 szpara taka, że można się tam schować... Opony chyba też na wyższym profilu, 580/70? Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
KlakacZ 16 Napisano Czerwiec 10, 2018 Zaawansowany 16 288 ja mam 520/85/r38 nie ma amortyzacji ale chyba założymy Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1557 Napisano Czerwiec 10, 2018 Bad Moderator 1557 9821 No profil wysoki dlatego tak ładnie wygląda. Amortyzacja kabiny coś tam daje, ale chyba wolałbym amortyzację osi. No ale wiadomo, że to by sporo drożej wyszło Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mikruss 536 Napisano Czerwiec 10, 2018 Zaawansowany 536 4576 Ta amortyzacja kabiny w valtrze jezeli wyglada jak w n 111 z 2010 roku to dalbym sobie spokoj no i spawanie uchwytów no chyba ze ta ma juz inaczej. Tak czy owak przod lezy na zwyklej poduszce a tyl na sprezynach. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1557 Napisano Czerwiec 10, 2018 Bad Moderator 1557 9821 Masz taki ciągnik z taką amortyzacją i bez, że wiesz że nie warto? Ja trochę jeździłem N123 na sztywnej kabinie, a w swojej mam amortyzację i różnica jest spora. Jedyny minus że nie tłumi to drgań poprzecznych tylko wzdłużne Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mikruss 536 Napisano Czerwiec 10, 2018 Zaawansowany 536 4576 Zima sprzedalem 6550 a to w zasadzie bardzo podobne do nki, byla bez amortyzacji, teraz na podworku stoi n111, 6350 na miekkiej osi i t170 tez z miekkim przodem. Ta miekka kabina troche tlumi ale w starej renowce duuzo lepiej to bylo zrobione. W 6350 i w T mam miekka os na poduszkach pneumatycznych to powiem ze fajnie dziala i jest spora roznica jadac po dziurawej polnej drodze. W nce jeat jeszcze miekka os hydrauliczna ale chwilowo wylaczona bo albo czujnik poszedl albo kabel gdzies ale to sie dojdzie... Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1557 Napisano Czerwiec 10, 2018 Bad Moderator 1557 9821 No ale jednak jest różnica między amortyzowaną kabiną a sztywną. Nie wiem ile za to było dopłaty, ale na pewno duużo mniej niż za miękką oś. Obecnie jakbym kupował ciągnik to brałbym jedno i drugie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mikruss 536 Napisano Czerwiec 10, 2018 Zaawansowany 536 4576 Tylko zalozyc samemu amortyzacje kabiny to nie jest tylko przykrecic tylko trzeba cale uchwyty ze wzmocnieniami wspawac w podstawe kabiny. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1557 Napisano Czerwiec 10, 2018 Bad Moderator 1557 9821 Zależy. Nowsze N1 mają już przykręcane na śruby te bloki gumowe na których leży kabina więc wystarczy je wykręcić i wkręcić sprężyny z amortyzatorami gazowymi. Kabina stoi wtedy trochę wyżej. W N3 to już w ogóle problemu nie ma. Wydaję mi się że w serii N1 z 2005-07 nie było takiej możliwości bo tam mocowania były spawane do kabiny Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mikruss 536 Napisano Czerwiec 10, 2018 Zaawansowany 536 4576 No to jak przykrecane to ok bo umnie stoi ze spawanymi. Jestem ciekaw jak sprawuje siw ta miekka os na hydraulicznym wahaczu bo na powietrznych poduszkach bardzo fajnie no i pneumatyka w standardzie na ciagniku fabrycznie zamontowana. Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1557 Napisano Czerwiec 10, 2018 Bad Moderator 1557 9821 Myślę, że dużo tu zależy od zakresu pracy takiej osi. Nigdy nie jeździłem na żadnej miękkiej więc nie wiem. Słyszałem, że w dużych Valtrach montuje się pneumatyczne zawieszenie ze względu na niskie temperatury w Finlandii. Wiadomo, pneumatyka działa w każdych warunkach, a w hydraulice przy ujemnych temperaturach zanim się olej rozgrzeje to trochę czasu minie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Mikruss 536 Napisano Czerwiec 10, 2018 Zaawansowany 536 4576 W 4 cyl. W seri 6xxx tez byla pneumatyczna a w seri n wprowadzili hydraliczna wg. Mnie tansza bo nie ma pneumatyki i rzelastwa tez sporo mniej Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
KlakacZ 16 Napisano Sierpień 18, 2018 Zaawansowany 16 288 henius w n3 musisz mieć dłuższą linkę od przedstawiania prędkości walka I coś jeszcze bo pytałem Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Henius91 1557 Napisano Sierpień 18, 2018 Bad Moderator 1557 9821 No i ciekawe co z dźwigniami od hydrauliki, bo jednak kabina się troszkę podniesie i ciekawe czy nie będą za krótkie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
KlakacZ 16 Napisano Sierpień 20, 2018 Zaawansowany 16 288 o właśnie chyba o tym.gadal mnie to zawsze zastanawia jak traktor co ma mechaniczną skrzynie I amortyzację kabiny jest zrobiony że tego drążka nie urwie Udostępnij ten komentarz Link do komentarza
Rekomendowane komentarze
Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto
Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony
Utwórz konto
Zarejestruj nowe konto, to proste!
Zarejestruj nowe kontoZaloguj się
Posiadasz własne konto? Użyj go!
Zaloguj się