Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

Zima sprzedalem 6550 a to w zasadzie bardzo podobne do nki, byla bez amortyzacji, teraz na podworku stoi n111, 6350 na miekkiej osi i t170 tez z miekkim przodem. 

Ta miekka kabina troche tlumi ale w starej renowce duuzo lepiej to bylo zrobione. W 6350 i w T mam miekka os na poduszkach pneumatycznych to powiem ze fajnie dziala i jest spora roznica jadac po dziurawej polnej drodze. W nce jeat jeszcze miekka os hydrauliczna ale chwilowo wylaczona bo albo czujnik poszedl albo kabel gdzies ale to sie dojdzie...

Zależy. Nowsze N1 mają już przykręcane na śruby te bloki gumowe na których leży kabina więc wystarczy je wykręcić i wkręcić sprężyny z amortyzatorami gazowymi. Kabina stoi wtedy trochę wyżej. W N3 to już w ogóle problemu nie ma. Wydaję mi się że w serii N1 z 2005-07 nie było takiej możliwości bo tam mocowania były spawane do kabiny 

Myślę, że dużo tu zależy od zakresu pracy takiej osi. Nigdy nie jeździłem na żadnej miękkiej więc nie wiem. Słyszałem, że w dużych Valtrach montuje się pneumatyczne zawieszenie ze względu na niskie temperatury w Finlandii. Wiadomo, pneumatyka działa w każdych warunkach, a w hydraulice przy ujemnych temperaturach zanim się olej rozgrzeje to trochę czasu minie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v