Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Przyjechałem nim na kołach spod Inowrocławia czyli 80km  :) Godzin na liczniku 6450. Realnych nie wiadomo ale opony tylne jeszcze oryginalne.

Zetor jest planowany na sprzedaż ale to dopiero za miesiąc lub dwa :) 

Do obrobienia jest 21ha ornego plus 3ha łąk i do tego doliczyć trzeba kilka ha usług sąsiedzkich.

Edytowane przez kamil16251290

Rocznik 2004. Póki nie założę ramy do ładowacza  i nie zrobię  porządku z olejami to wiosną na pewno będziemy siać nim nawozy. 

Chociaż i tak wszystkie obowiązki Zetora przejmie Fendt.

Przegląd na pewno mu zrobię, w końcu pracę trzeba też przenieść do domu :P

80km przejechałem w 2,5h ale jadąc bocznymi drogami bo chciałem Włocławek ominąć więc i były wąskie drogi jak i dosyć nierówne. Wrażenia pozytywne, cicho w środku, wygodnie, ciepło :)

Edytowane przez kamil16251290
@up jak już jesteś takim znaffcom to dodaj że to co napisałeś tyczy się serii 6030 to po pierwsze. Po drugie jak już wspomniałeś o słupkach zielonych z tyłu to przyjrzyj się na foto. Po trzecie już burza na ten temat była pod foto mojego 6320 gdzie między innymi @kierownik który miał od nowości 6320 Premium wyjaśnił jak to było, czyli albo SE (bieda edition) i z samego wyglądu zewnętrznego różnił się właśnie tymi słupkami i kwadratowymi światłami pod dachem nie wspominając o kabinie w środku i przekładni albo premium którego tak naprawdę w nazwie nie było i tutaj już są zielone słupki, okrągłe światła pod dachem itp itd, przekładnia PQ czy AQ.
Albo najlepiej zapodaj foto lub link do jakiegoś kolwiek 6020 prawdziwego PREMIUM z zielonymi słupkami, srebrnymi obwodkami świateł roboczych i napisem na masce
I następna sprawa jak już Premium to nie wmówisz nikomu że taka duża różnica w cenie według zwykłej wersji brała się tylko za zielone słupki jakieś tam obwódki świateł i nalepke na masce

Dzięki Pawle, mam nadzieję że będzie się sprawował :)  Szyba jest jednolita, fajnie widać jak poprzeczki nie  przeszkadzają :)

@22krystianek22 , nie, ładowacz mam na Fendzie. Będzie jeden ładowacz na dwa ciągniki. Większość czasu ładowacz by był na Fendzie jako balast do opryskiwacza i żeby od czasu do czasu przywieźć słomę i inne drobne rzeczy a przy  poważniejszych pracach jak zwożenie słomy, załadunek obornika, zboża itp ładowacz by był na JD.  JD ma klimę, rewers , okno dachowe  to będzie się wygodnie pracować.  W przyszłości będzie też przedni tuz  więc póki go nie ma ładowacz pełnił by funkcje balastu do siania zestawem uprawowo siewnym.   Póki co wiosnę trzeba przerobić tym co się ma. Przed siewem rzepaku trzeba zmienić pług na większy. Gruber  będzie większy na przyszły rok.

@bodzio1108, widziałem on miał ładowacz kiedyś i widziałem że wyjścia na podłączenie rozdzielacza to ma tylko zaślepione. Wiesz w którym miejscu znajduję się wolny spływ oleju do skrzyni?  Bo z tyłu to zasilanie i powrót do obiegu.

@podlach93 malowane jest kawałek maski nad  kratką przednią (prawdopodobnie coś na nią spadło lub dojechane do burty za bardzo), błotniki tylne  na wysokości drzwi  tylko i rama tak jak była rama ładowacza przykręcona.  Co do felg  nie wiem. 

Tylne słupki są w innym odcieniu zielonego i nie są malowane.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v