Skocz do zawartości

zuras07

Odpalamy i do roboty 

Co widzimy na zdjęciu Kubota 8560&7060?

Ciągnik rolniczy Kubota M7060, znany z charakterystycznej pomarańczowej kolorystyki, został uchwycony na placu gospodarstwa obok modelu M8560. Wyposażony w silnik Kubota V3307 z turbodoładowaniem, o mocy 74,3 KM, M7060 wykorzystuje swoją moc do efektywnego zarządzania pracami polowymi. Silnik, o pojemności 3,3 litra, posiada cztery cylindry, co zapewnia wydajność i ekonomiczność w zużyciu paliwa. Ciągnik ten posiada mechaniczną skrzynię biegów z opcją 12/12, co ułatwia manewrowanie i dostosowanie prędkości do warunków pracy. W tle widoczny jest model Kubota M8560, gotowy wesprzeć prace w parku maszynowym, co wskazuje na zorganizowane podejście do zarządzania flotą w gospodarstwie. Moc ciągnika umożliwia współpracę z różnorodnym osprzętem, zwiększając jego wszechstronność użytkową.


Rekomendowane komentarze

26 minut temu, KIRK80 napisał:

o co chodzi z tymi kołami? dlaczego przód taki wąski, a tył szeroki? Jakie rozmiary opon?

Orginalne 9.5 r24 przód ,270/95r38 tył ,a dokupiłem tył do siania nawozów ,oraz do innych drobnych robót żeby go wykorzystać 480/70r30 

23 minuty temu, Bartek933 napisał:

Jak pomarańcze radzą sobie z odpalaniem w czasie mrozów?

Prawie jak latem ,ta mniejsza lepiej niż większa

Ja bym przygarnął tą większą do kompletu :D U mnie z odpalaniem nie ma problemów. Wczoraj w nocy -24 i odpalił od strzała co zresztą nie dziwi bo w minioną zimę odpalałem bez problemu nawet przy -30. Ważne żeby paliwo mieć dobre i to wszystko. Odpalenie przy takich temperaturach to jeszcze nie wszystko...trzeba trochę rozgrzać nie tylko silnik ale przede wszystkim olej w skrzyni żeby nie przeciążać hydrauliki i sprzęgieł hydraulicznych. Przy -30 rozgrzewałem 30 min. a tak jak jest teraz to 10-15 min.

12 godzin temu, bodzio1108 napisał:

te 'kominy' to chyba jakiś żółtek będąc na bani dokładał

Nie żółtek tylko Chujnia Europejska ten komin tak dała w serii 60. W poprzedniej czyli 40 był z prawej strony przy słupku ale weszły przepisy i japońce musieli na szybko pakować DPF pod maskę a jak szybko to i nie na wszystko im czasu starczyło. Nawet z prawej strony jest wycięcie (zaślepione) w masce. Dopiero w nowszej serii M5 poprawili tą kwestię i już jest przy słupku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v