Kubota 8560&7060
 

Kubota 8560&7060

  • 5552 wyświetleń

Odpalamy i do roboty 



Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • KIRK80
  • 12 213

o co chodzi z tymi kołami? dlaczego przód taki wąski, a tył szeroki? Jakie rozmiary opon?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5372 19446

Jak pomarańcze radzą sobie z odpalaniem w czasie mrozów?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zuras07
  • 6 186
26 minut temu, KIRK80 napisał:

o co chodzi z tymi kołami? dlaczego przód taki wąski, a tył szeroki? Jakie rozmiary opon?

Orginalne 9.5 r24 przód ,270/95r38 tył ,a dokupiłem tył do siania nawozów ,oraz do innych drobnych robót żeby go wykorzystać 480/70r30 

23 minuty temu, Bartek933 napisał:

Jak pomarańcze radzą sobie z odpalaniem w czasie mrozów?

Prawie jak latem ,ta mniejsza lepiej niż większa

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5592 8394

Ja bym przygarnął tą większą do kompletu :D U mnie z odpalaniem nie ma problemów. Wczoraj w nocy -24 i odpalił od strzała co zresztą nie dziwi bo w minioną zimę odpalałem bez problemu nawet przy -30. Ważne żeby paliwo mieć dobre i to wszystko. Odpalenie przy takich temperaturach to jeszcze nie wszystko...trzeba trochę rozgrzać nie tylko silnik ale przede wszystkim olej w skrzyni żeby nie przeciążać hydrauliki i sprzęgieł hydraulicznych. Przy -30 rozgrzewałem 30 min. a tak jak jest teraz to 10-15 min.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • pp1208
  • 706 5987
ja też w zimę odpalam ciągnik i stoi w garażu jeszcze jakieś 5-10min i dopiero wtedy wyjeżdżam. tak powinno się robić zawsze ale czy każdy tak robi ? u nas we wsi jeden to po odpaleniu ciągnika odrazu trzyma go na obrotach 1500/min bo mówi że szybciej się rozgrzeje... ;)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zuras07
  • 6 186

U nas -14 po odpaleniu swoję musi pochodzić przed ruszeniem, sąsiad swojego nh pali i jedzie 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • bodzio1108
  • 181 1847
te 'kominy' to chyba jakiś żółtek będąc na bani dokładał

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • ENDRIUROL
  • 39 770

wlasnie. przeciez szlo wygiac rure i poprowadzic wzdluz uszczelki szyby przedniej i w odpowiedniej odleglosci od niej. wspornik w okolicy lusterka. lepiej by bylo a nie- patrzysz przed siebie  a tu wydech(mam tak w reno 106.54)xD

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • extrabyk
  • 5592 8394
12 godzin temu, bodzio1108 napisał:

te 'kominy' to chyba jakiś żółtek będąc na bani dokładał

Nie żółtek tylko Chujnia Europejska ten komin tak dała w serii 60. W poprzedniej czyli 40 był z prawej strony przy słupku ale weszły przepisy i japońce musieli na szybko pakować DPF pod maskę a jak szybko to i nie na wszystko im czasu starczyło. Nawet z prawej strony jest wycięcie (zaślepione) w masce. Dopiero w nowszej serii M5 poprawili tą kwestię i już jest przy słupku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Bartek933
  • 5372 19446

Nie zmienia to faktu że z czasem mogli poprawić tę nieszczesliwe umiejscowienie komina.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zuras07
  • 6 186

Nie jest źle idzie się przyzwyczaić w zatorze miałem gorzej i był grupszy

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj