Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

trochę nie rozumiem tych obaw przed dpf. w okolicy sporo jeździ jd nowszych i starszych z turem a jakos zaden na filtr nie narzeka. u mnie 6100RC tez czesto chodzi na wolnych obrotach albo dluzej pracuje poniżej 1500 a dotad zero problemow z dpf, zamulony tez jakos nie jest a te 100 km czuc ze ma. Moze w porownaniu do tego mf 5710SL tylko kabina jest w jd mniejsza a tak poza tym to te same ciągniki ( no cena inna niestety)
wzmocniony nawet podwójnie bo siłowniki wymienili od modelu 6115 mc wzmocnione nawet . podzas orki gdy ustawie potencjometr regulacji pozycyjnej i silowej na zero jest ok ale im większa wartosc na potencjometrze to zaczyna szarpac podnodnikiem jakjest na 5 to szarpie 3 razy na sekundę 😐i podczas jazdy droga z plugiem lub agregatem cały czas tak jakby załącza się pompą i próbuje podnosić maszynę dzieje się to zbyt często tak po krótce

@marcin123611 tak, dokładnie.

" podczas jazdy droga z pługiem lub agregatem cały czas tak jakby załącza się pompą i próbuje podnosić maszynę dzieje się to zbyt często tak po krótce "

 

A tylny tuz w trakcie transportu maszyny po drodze nie opuszcza przypadkiem maszyny, skoro później próbuje ją podnosić?

I tak w koło.

Może te siłowniki tylnego tuza w twoim traktorze popuszczają czy coś.

 

potencjometry w myszce wszystkie plus potencjometr od siłowej pozycyjnej jakies tam przewody terz czujniki uciagu i ich przewody i obudowy co zaczepiasię belki podnośnika siłowniki pompa hydrauliczna 2 razy A teraz wymieniali pompę ad Blue jakaś akcja serwisową mają podobno coś się tam psuje ale umnie było ok jak dotad

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v