g2osc 26 Opublikowano 3 Września 2017 Chce takiego nabyc co o nim mozesz powiedziec co z awaryjnoscia czesciami itd? Ogolnie warto go kupic? Odnośnik do komentarza
Polus0 16 Opublikowano 15 Września 2017 Warto. Koń pociągowy jest niesamowity. Ale, jak będziesz miał wybór kupić za 10-12k do remontu (skrzynia, pneumatyka, elektryka) a takim za 15-17k sprawnym - to bierz droższego. Oczywiście po wcześniejszym przeglądzie. Remonty sobie odpuść. Na wygląd nie patrz, blachy odmalujesz. Ma być sprawny mechanicznie - wchodzą wszystkie biegi, żółw-zając, pneumatyka, przedni napęd, WOM 540/1000, czy jest płyn chłodniczy, jak wygląda filtr oleju silnika, filtr oleju hydrauliki. Jest sporo punktów do ogarnięcia. Sam kupiłem do remontu - później się okazało że od rzeźnika:-( Druga skrzynia biegów, cała pneumatyka, elektryka też mu nie była potrzebna. Koszt: zakup 10.000zł plus remont 7.000zł. Fakt, skrzynię mam zrobioną na cacy, na nowych trybach(skrzynia od 303, więc zamiast 4 biegów mam 3) więc tu jest plus. Sama skrzynia 4.500zł. Do tego oleje, filtry, etc. Części są dostępne od ręki(zamówiłem filtr do silnika o 15:00, a na drugi dzień kurier dowiózł na 13:00). Ja polecam. Użytkuję na 7ha ornego, klasa od 3a-5 kamienie i glina. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się