Skocz do zawartości

Rekomendowane komentarze

@zetorki nie do końca... Np cezet 175.... Super motorek. Ja miałem 175 a brat 350. Duża faktycznie miała sporo wad za to 175 była dużo lepsza niż WSK i MZ też 150. Jedną awarię miałem w ciągu kilku lat... Pękł pierścionek jak ryłem kiedyś dołek w lądowisku do skoku w dal. A jaki takie zabudowane (pancerki i kaczki) ? Zajebiste motorki dużo lepsze niż nasze romety

Fajny  ulep na zdjęciu. Ogólnie to były super sprzęty i tylko szkoda,że jednak 2suwowe. Miałem Jawę 350 z tym silnikiem tylko w starszej "budzie" z chromowanymi błotnikami i lakierem wiśniowy metalik. Nazywało się to Jawa DeLux. Trochę przygód z nią miałem ale ogólnie wspominam dobrze...może dlatego,że był to mój pierwszy w pełni sprawny i zarejestrowany motocykl. Kolega miał CZ350 i razem krążyliśmy po okolicznych zabawach. Tych 175 czyli jak to u nas też mówiono "połówek" też trochę było i uchodziły za mniej awaryjne. MZ TS jakoś nikogo nie zachwycały ale jak się pojawiły ETZ 250 i 125 no to wszyscy o nich marzyli ale mieli je nieliczni.

Bardzo fajnie Ci to wyszło i wszystkie części rozpoznałem poza zębatkami od żużlowego sprzętu. Warto jeszcze trochę się przy tym pobawić. Dałbym z przodu mniejszą chromowaną lampę, ewentualnie wywalił obrotomierz i licznik oraz najważniejsze to pokombinował z tłumikami żeby były coś w stylu WSK Lelek tylko puścił je niżej na wysokości tuż nad wahaczem. W ten sposób powstał by motocykl w stylu scrambler. W necie znajdziesz masę inspiracji i myślę,że dasz radę coś takiego wyciągnąć a jak się uda to obowiązkowo się tym tu pochwal kolego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v