Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu Kubota M108S?

Ciągnik Kubota M108S podczas serwisu w warsztacie prezentuje solidną konstrukcję i nowoczesne rozwiązania techniczne. Z mocą znamionową 108 KM, napędzany silnikiem Kubota V3800 o pojemności 3.8 L i czterech cylindrach, ten model jest przygotowany do wymagających zadań w gospodarstwie rolnym. Współpracuje z mechaniką opartej na skrzyni biegów z wieloma przełożeniami, co zapewnia elastyczność podczas pracy w różnych warunkach terenowych. Maksymalny udźwig tylnego TUZ wynoszący 4100 kg ułatwia podnoszenie i transportowanie ciężkich maszyn towarzyszących, co czyni go niezastąpionym narzędziem w rolniczych operacjach.




Rekomendowane komentarze

Mam takie pytanko odnośnie MF 5435 Dyna 4. Czy jest możliwość ręcznej kalibracji skrzyni biegów sprzęgła bo tej automatycznej mi nie przechodzi podobno jakiś wałek nie wytraca prędkości i na niskim biegu podczas włączenia skrzyni do trybu gotowości traktor lekko drgnie do przodu jak gdyby rzeczywiście ten wał wychamowal. Podobno trzeba dobrać się do skrzyni ale ja mam jeszcze 3 tygodnie ważnych prac i tylko ten traktor jeździć jeździ ale strasznie szarpie do tyłu a do przodu rusza z dużą zwłoką idzie oszaleć. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem i czy idzie chociaż do czasu większej naprawy coś przeregulowac w sterowaniu tej skrzyni???

To normalne w układach CR. Raz wieje się byle jakie paliwo w skutek czego pompa zaczyna wytwarzać opiłki metalu które roznosza się po całym układzie paliwowym, te zaś niszczą wtryskiwacze. Większość nie mając pojęcia co było przyczyną wymienia tylko wtryski więc one znowu padają. W końcu wymienia wtryski i pompe ale nie czyści układu paliwowego i wymienia przewodów co powoduje że pada następna pompa. I tak w koło. Jakby było zrobione po raz pierwszy dobrze to by działało aż do następnego zatankowania byle czego. Nalezy dobrze naprawic i bedzie ok a nie tylko półśrodki.

Nie te same bo głowica tutaj jest 16v a w mniejszych są 8 zaworowe. nie zawsze przyczyną uszkodzenia wtryskiwaczy jest uszkodzona pompa, ale zawsze nalerzy ją sprawdzić, a płukanie układy po stwierdzeniu opiłkowania to już świta zasada.
koszta są kosmiczne, i jak już pisałem nie ma do nich część i żaden znany mi zakład naprawczy, nie był ww stanie ich zdobyć, inaczej jest na szczęście z boschem teraz robiłem w NH T5 i bez problemu można było wymienić końcówki zaworki zawór dozujący.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v