Skocz do zawartości

Dodatkowa chłodnica oleju w MTZ Turbo



Przeróbka MTZ 550 na 82 Turbo, teraz temperatura tak nie skacze.


Rekomendowane komentarze

Chłodnica starego typu jest dwurzędowa a moja była bardzo mała z wersji 550. Nie było żeby olej jakoś się specjalnie grzał ale potrafił w momencie dociągnąć do 80-90stopni, a potem np z górki temp spadała, teraz jest w miarę jednakowa 60-70. W silniku jest nowiutka pompa, prawie cały silnik nowy. Film z remontu:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v