Valtra N111
 

Valtra N111

  • 8440 wyświetleń

Działamy


Informacje o zdjęciu Valtra N111


Rekomendowane komentarze

  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

Pewnie zmieniał kierunek jazdy, a w takim przypadku Sisu lubi przydymić ;) 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • browar92
  • 70 1191

valtra ogólnie lubi dym puszczać ciekawe jak te nowe maja z AdBlue raczej nie powinny

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cris10
  • 96 1031

Dymi ale mocy nie brakuje, w nowych to dymka nie widać ale i ciągnik ma ,,muła" ;) Diesel musi dymic!

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • iron
  • 1037 10803

Mój df po mapie tez dym puszcza jak mu buta dam ale pod obciążeniem nie widać dymu

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

N113 pod obciążeniem zero dymu, jedynie podczas zmiany kierunku jazdy jak w tym czasie się lekko przegazuję. 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość

Gdzię wyczytałem, że każdy durbodoładowany silnik puści dym w momencie zawieszenia obrotów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

I żadne ekokible tutaj tego nie zmienią. Diesel musi puścić dymka. Oczywiście jeśli dymi na pusto na równych obrotach to faktycznie jest coś nie tak

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

w t173 nie dymiła z adblue, jak odłączyłem adblue to nadal nie dymi, wiec brak dymu w nowych wersjach to nie efekt adblue, u mnie n101 od samego początku też lubiła podymić i nadal to robi

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

@PATr, widać różnicę po odłączeniu adblue? Wydaję mi się, że to ustrojstwo strasznie zamula silnik. Zmieniałeś coś w mapie silnika? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

Zamulać to raczej nie zamula bo to jest zwykły wtryskiwacz adblue który jest tuż przed samym końcem wylotu spalin, ja mam wgraną mapę od t213

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Bad Moderator
  • Henius91
  • 1543 9804

Ciekawe do ilu KM można podkręcić N113. Podejrzewam, że mapa od N143 by nie podeszła

Po prostu odłączyłeś ten wtrysk? Nie zapala się żaden błąd?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • PATr
  • 409 4263

Nie  odłączałem wtrysku, w valtrze w serii 3(nie wiem jak w serii 4, możliwe że jest inaczej) poszli całkowicie na łatwiznę, wpięli się w instalację elektryczną z tym adblue od serii 1 i 2, wystarczyło rozłączyć jedną wtyczkę i podczepić gotową wtyczkę która była obok zaślepiona, w efekcie elektronika nawet nie wie że miała adblue, komputer nie wykrywa jej w ogóle, ani nie pokazuje stanu poziomu adblue ani nie zna temperatury adblue, nic kompletnie

 

Co do mapy, t173 od t213 różni się w standardzie tylko przednią ośką ale ja dopłaciłem do osi przemysłowej(10 szpilek) dzięki czemu jest identyczna jak w t213 czyli tak naprawdę niczym się nie różnią, no prócz ceną

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Gość konteno

w t173 nie dymiła z adblue, jak odłączyłem adblue to nadal nie dymi, wiec brak dymu w nowych wersjach to nie efekt adblue, u mnie n101 od samego początku też lubiła podymić i nadal to robi

bo adblue działa na tlenki azotu a to że puści dymka to efekt chwilowego nadmiaru podawania paliwa względem obecnego w silniku powietrza do spalania (+ pewien wpływ ma turbodziura) i poleci trochę sadzy kominem 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj