Fella TH360 - Problem
 

Fella TH360 - Problem

  • 2570 wyświetleń

Nowy nabytek. Jak to już z tymi nabytkami bywa zazwyczaj coś do zrobienia. Cieknie olej z przekładni na lewy talerz. Rozbierał to już ktoś? Od spodu są dwa kołki rozprężne, czy jeśli by je wybić, mocowanie koła podporowego zdjąć, a talerz z zębami spadnie na dół? Może jakieś inne opcje?


Informacje o zdjęciu Fella TH360 - Problem

Zrobione z SAMSUNG GT-I9301I

  • 3.7 mm
  • 1/33
  • f f/2.6
  • ISO 125

Rekomendowane komentarze

  • Włościanin
  • proxy8441
  • 248 5385

cześć, mam tą samą tylko na szerokich kołach. super sprzęt, 2 lata temu rozleciał się mi na głównej gwieździe z tego wałka pionowego ta tuleja u góry co w niej chodzi wałek poziomy, naspawane solidnie i chodzi tylko problem był z rozbiorem, to jest w grzane u góry widać, więc grzaliśmy i wybijaliśmy po uprzednim wybiciu klina u góry nad tą ramą.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jackassiu
  • 50 470

W porównaniu z tą na pasek, dwu wirnikową to niebo a ziemia;) Znaczy, że kołek rozprężny to dobrze trafiłem tylko nie pod ramą a nad? Wybić kołek, grzać i z całą osią w dół, dobrze zrozumiałem?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Włościanin
  • proxy8441
  • 248 5385

kurcze napiszę Ci jutro, ogólnie były z tym problemy, ja na twoim miejscu bym tego nie rozbierał może, zobaczę, spytam taty jak to było, rozbieralismy to chyba 2 lata temu

 

widziałem ostatnio w sklepie te zespolenia zębów, Twja była juz z tym jak kupiłeś? Ile to kosztuje? bo mnie zęby granitowskie nowe się po pewnym czasie ok. 2 lat złaczają do kupy dołem a to by ten problem też rozwiązało raz a dwa ze się nie straci złamanego

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jackassiu
  • 50 470

Toś mnie pocieszył:-) domyślam się, że mogą być problemy z porozbieraniem jak pewnie od nowości nie ruszane. Chociaż żeby mieć jakiś plan działań. W każdym razie dzięki Ci :-)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Włościanin
  • proxy8441
  • 248 5385

no jutro Ci sie postaram to wyjasnić, ale na maszynę nie narzekam, zgrabna, sporo roboty robi, prosta budowa, miałem wcześniej szerszą ponad 4m starą Felle Turbobauer składana pod kątem do tyłu, ciężka, gwiazdy na wahaczach, ile dałes?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jackassiu
  • 50 470

Będę wdzięczny :)  "pająk" poszedł w odstawkę bo zawsze wałki po sobie zostawiał, teraz tego problemu nie ma. Zadowolony jestem z efektów jej pracy. Żeby jeszcze ten wyciek zlikwidować. 2,5 z wałkiem Walterscheid

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jackassiu
  • 50 470

"widziałem ostatnio w sklepie te zespolenia zębów, Twja była juz z tym jak kupiłeś? Ile to kosztuje? bo mnie zęby granitowskie nowe się po pewnym czasie ok. 2 lat złaczają do kupy dołem a to by ten problem też rozwiązało raz a dwa ze się nie straci złamanego"  - Odnosząc się do tego. Tak w większości były pozakładane parę jednak połamanych, faktycznie sztywność zęba jest dużo większa. Trzeba się dość przyłożyć żeby je ścisnąć razem, a i jak się złamie powinien zostać na miejscu a nie na łące, w sianie czy tfu! w oponie. Najtańsze jakie udało mi się znaleźć: http://sklep-rolnicze.eu/zabezpieczenie-palcow-90-mm,3,30060,34974
a tu są już troszkę droższe: http://agrotechnika24.pl/przetrzasacze-claas/2683-zabezpieczenie-palca-525rs10810k.html https://www.agropomoc.pl/Prod-98817,Zabezpieczenie_palca.html A gdzie to widziałeś i po ile? bo chyba zaopatrujemy się w tych samych składach :)?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Włościanin
  • proxy8441
  • 248 5385

kurde drogie to, zrobimy to sobie sami z płaskownika :) 

 

co do maszyny to patrzyłem po tym i masz tam olej wogóle?  bo chyba olej jest tylko w przekładni na środku a dalej juz nie ma chyba, to pewnie Ci przepuszcza zimer tam na środku właśnie, jakbyś chciał to rozebrać to musisz chyba najpierw te kły zdemontować co zazębiają na przekazanie napędu potem chyba powoli wybijać ten wałek poziomy w jedną lub drugą str. następnie dopiero klin i wałek pionowy na dół, tak to chyba rozbieraliśmy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jackassiu
  • 50 470

W sumie to by miało sens co piszesz. Jak leciał to myślałem, że na całej ramie jest  zalany. A te brakujące "opaski" za zęby zrobiłem z wąskiego pasa gumowego zbrojonego. Fakt - sztywności nie nadaje ale w razie pęknięcia mam nadzieję, że na miejscu zostanie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Jackassiu
  • 50 470

Źle się wyraziłem. Mówiąc o calej miałem na myśli ramę gdzie dostarczany jest napęd. Znaczy dwie środkowe gwiazdy.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Włościanin
  • proxy8441
  • 248 5385

wg. mnie olej jest tylko na środku w przekładni na odcinku dosłownie 20cm tam widzisz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj