Skocz do zawartości
Co widzimy na zdjęciu fastrac 2170?

JCB Fastrac 2170 to zaawansowany ciągnik rolniczy, wyróżniający się na placu gospodarstwa swoimi technicznymi możliwościami. Model ten jest wyposażony w silnik o mocy około 170 KM, co zapewnia znakomitą wydajność i wszechstronność w różnorodnych zadaniach polowych. Dzięki 6-cylindrowemu silnikowi o pojemności skokowej 6,7 litra, Fastrac 2170 gwarantuje niezawodną pracę nawet przy dużym obciążeniu. Ten ciągnik rolniczy cechuje się także zaawansowaną skrzynią biegów, która umożliwia płynne przenoszenie mocy na koła, wspomagając efektywność prac polowych. JCB Fastrac 2170 doskonale współpracuje z maszynami towarzyszącymi, zapewniając maksymalizację wydajności każdego wykonywanego zadania w gospodarstwie.

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

A czemu szybsze są na małych kołach? Z tego cp wiem to im woększe koło tym większa prędkość na tym samym przełożeniu. A do prowadzenia to chyba nie ma wpływu... Chodzi o bieżnik?

 

A tak z czystej ciekawości... Dałoby rade go odblokować żeby leciał te 80-90? Coś by sie wtedy stało?

Te na mniejszych kołach mają szybszą skrzynię, i dla tego jadą szybciej, dla tego mają mniejsze koła żeby był stabilniejszy w zakrętach przy dużej szybkości.

Odblokować można, ale po co? bo jak bym w tedy chciał pojechać te 80/h to silnik musiał by gonić blisko 4000 obr/min!!!

Dla zainteresowanych dodam iż mam do sprzedania landiniego Landpowera którego mi zastąpił właśnie ten Fastrac, dodam iż ciągnik jest w stanie idealnym pracował tylko przy wiertnicy.

Tu ewentualnie jest adresik do ogłoszenia ze zdjęciami i szczegułami.

https://autoline.com.pl/-/sprzedaz/uzywane/ciagniki-kolowe/LANDINI-Landpower--16080522334958474700

 

Pozdrawiam.

@hubertus nie napinaj się tak bo ci żyłka pęknie. Dlaczego wiele firm transportowych wybiera fastraci? Bo są szybkie, może też rozwijać kilka prędkości więc pytanie ma sens. Prędkość to ich Największa zaleta, w polu ciągniki podobnej mocy lepiej sobie radzą ale w transporcie jcb nie ma sobie równych i nie trzeba dodatkowych opłat jak za ciężarowe. Co do obrotów to ten drogowy pewnie ma zmienione przełożenie bo raczej wątpię żeby miał aż 4000 obrotów

@hubertus nie napinaj się tak bo ci żyłka pęknie. Dlaczego wiele firm transportowych wybiera fastraci? Bo są szybkie, może też rozwijać kilka prędkości więc pytanie ma sens. Prędkość to ich Największa zaleta, w polu ciągniki podobnej mocy lepiej sobie radzą ale w transporcie jcb nie ma sobie równych i nie trzeba dodatkowych opłat jak za ciężarowe. Co do obrotów to ten drogowy pewnie ma zmienione przełożenie bo raczej wątpię żeby miał aż 4000 obrotów

Masz rację tak jak pisałem te szybsze mają inne przełożenie na skrzyni, a obroty silnika takie same jak we wolniejszym.

Przyznaję że w transporcie jest bez porównania do zwykłego ciągnika, natomiast jak się sprawują w polu to nie miałem okazji się przekonać bo ja używam go tylko do transportu.

Ja się nie napinam tylko uważam zę pytania o prędkość i odlokowywanie to czysta dziecinada. Czy pojedziesz 60 km/h z ciężką przyczepą czy 70 km/h to jakiejś kosmicznej różnicy w czasie pokonania powiedzmy odcinka 30 - 50 km po drogach lokalnych nie będzie. Bo to i tak prędkości maksymalne z jakimi ta maszyna ciągle nie podróżuje. W zwykłym ruchu ze skrzynią 60 czy 80 i dużym ciężarem dojedziesz w tym samym czasie. 

Fastrack w transporcie nie ma sobie równych dlatego, że ciężarówki to większe koszty (podatki i opłaty oraz pensje kierowców z prawkiem c) i dodatkowe wymagania dla kierowców, firm i ograniczenia np w ruchu. Gdyby wziąć pod uwagę same aspekty techniczne fastrack w transporcie z ciężarówką nie ma szans. Ani nie jest tak szybki, ani tak ekonomiczny.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v