Informacje o zdjęciu Zetor 5341

Zrobione z samsung SM-G530FZ

  • 3,3 mm
  • 1/30
  • f f/2.4
  • ISO 100
Wyświetl informacje EXIF o wszystkich zdjęciach

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1748 7946

dużo się różni ta skrzynia od tej w 5340? w czym jest różnica pozwalająca na przemieszczenie dźwigni ze środka na boki ? chodzi tylko o górną pokrywę skrzyni czy w trybach i obudowie też są różnice w porównaniu ze starszym modelem? ile tu jest zsynchronizowanych biegów?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • kitowiak
  • 440 4378

Ewidentnie widać 4 synchronizatory, :) czy mógł byś powiedzieć na czym trzeba uważać jak sie składa taką skrzynie z synchronizatorami ? :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 216 2601

synchronizowane są biegi 2-3 i 4-5 jedynka nie synchronizowana, co do 7745 tam był tylko synchronizator 4-5 biegu obudowa jest trochę inna, ale nie w ogólnej konstrukcji, różnica jest tylko w miejscu mocowania przednich wsporników kabiny. ogólnie nie wygląda to najgorzej. w 5340 jest praktycznie to samo synchronizatory są tylko starszego typu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • damianlech
  • 1 27

a wiekszosc ludzi twierdzi ze w zetorach sa takie same skrzynie jak w 60 tce.a tu ani jednego tryba przesuwnego,wszystko na stalym zazebieniu.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

A tutaj teraz zauważyłem że nie ma wodzików. Rozumiem że wyjęte przez górną pokrywe?
Orientuje sie ktoś czy w starszych zetorach (7245 itp) też da sie je wyjąć bez większego rozkręcania?
Bo kleszczą mi sie biegi i nie wiem dlaczego, może wymiana wodzików by pomogła.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • adikpl1
  • 209 4205

Chyba w Proximie już więcej różnic bo tam skrzynia 12x12 a tu 10x10? Do 7745 dało by radę wsadzić synchronizator 2-3 biegu?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mariusz(ZDUN)
  • 216 2601

Proxima ma bardziej rozwojową skrzynię wszystko jest na skośnych zębach, biegów 6 w sumie tu też by się szósty zmieścił, bo jest miejsce na koło. Wodziki z każdego da się wyjąc tylko trzeba wyjąć wszystkie na raz.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • koper88
  • 40 254

@cyprian1219 zajrzyj do mojej galerii. Podpatrzylem gdzieś taki system żeby się biegi nie kleszczyły i mam spokój.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • konteno
  • 1748 7946

...w 5340 jest praktycznie to samo synchronizatory są tylko starszego typu.

czyli pokrywa z 5341 pasowałaby na skrzynię z 5340 jeśli nie ma rewersu i zsynchronizowanych biegów ? bo sprzęgieł wielopłytkowych sterowanych mechanicznie pewnie by się tam nie dało zmieścić . i czy wogóle są jakieś ciągniki które mają tak zorganizowaną skrzynię ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Dodaj komentarz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.