Pronar 5340 + Jar-Met
 

Pronar 5340 + Jar-Met

  • 3710 wyświetleń

Informacje o zdjęciu Pronar 5340 + Jar-Met

Zrobione z Sony Ericsson J10i2

  • 3.6 mm
  • 1/800
  • f f/2.6
  • ISO 40



Rekomendowane komentarze

  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Na razie chodzi bez problemowo. Parę dupereli serwis poprawił na początku i kilka będzie jeszcze do ogarnięcia przy okazji przeglądu.

Jak za te pieniądze może być.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • swat24
  • 64 725

A ile kosztował bez ładowacza? Nawet zgrabny traktorek to chyba następca p5.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Około 130 000zł netto w prawie pełnym wyposażeniu. To kontynuacja serii P5 - następca modelu 5235 oraz starszych 5130/5135

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • swat24
  • 64 725

Czyli skrzynia zf 16x16 tylko pewnie silnik przez normy spalin inny, niezła cena :D

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Tak tyłek ze skrzynią ZF-Steyr a silnik tu już Deutz TCD 3.6l i przedni most jest HEMA bo w poprzednich były DANA i ZF do Brasil.
Cenowo lepiej nawet od Belarusa i Ursusa wychodzi, o Farmtracu czy Zetorze już nie wspominając.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mlody43
  • 202 2023

to tak jak w samochodach im mniejszy silnik a wieksza turbina to silnik bardziej awaryjny to juz chyba lepszy ursus z silnikiem perkinsa 4.4

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Sąsiad ma 10014H - i powiedział że już drugiego g*wna z Ursusa nie chce - ciągnik się nie psuje, chodzi ma już w okolicach 2000h ale ten silnik to jakaś katastrofa jeśli chodzi o jego moc/elastyczność. Stary Zetor 7745 lepiej się zbiera w każdej pracy a Ursus na wolnych obrotach potrafi zgasnąć. Myśle że jakbyś wymienił 1025 na Ursusa to byś żałował tej zmiany. Bo wiem że 1025 u drugiego sąsiada dobrze się zbiera jak na tą moc. A czy awaryjność zależy od pojemności - ja bym raczej twierdził że od konstrukcji i jakości użytych materiałów.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mlody43
  • 202 2023

wymienic nie. szukam czegos drugiego ojciec mowi zeby kupic 1025 drugiego. ja nie chce bo wolalbym cos 'nowoczesniejszego' wygodniejszego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Nowego Belarusa 1025 moim zdaniem się średnio opłaca brać cena dość wysoka jak za tą technologię którą on oferuje. W podobnych pieniądzach masz tego Pronara - który ma już skrzynie z rewersem, PowerShiftem, 4 prędkości WOM(załączany elektrohydraulicznie), EHR  (z przyciskami do sterowania na zewnątrz), haki CBM, 3 pary złącz hydr, skrętne błotniki, 4 spawane(pełne) felgi, blokada i napęd załączany elektrohydraulicznie, hamowanie na 4 koła, regulowana w 2 płaszczyznach kierownica z funkcją łatwego odkładania, korek zbiornika na kluczyk (O takich drobiazgach typu oświetlanie wejścia przy otwarciu drzwi, schowkach czy radiu nie bedę pisał). Jest też w nim wyświetlacz (komputer) na którym pokazywane są róże informacje min: przejechany dystans, prędkość, chwilowe spalanie, ładowanie akumulatora, obroty WOM, % położenie pedału gazu itp. I to wszystko masz za 120 000zł netto. Dołożyć do tego klimatyzację i fotel Grammera (oryginalny jakiś mało wygodny był) i wychodzi sprzęt to przyzwoitym komforcie.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mlody43
  • 202 2023

tylko wiem ze belarus 1025 nie bedzie stekal w 4obrotowych a tu ciężko powiedzieć

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Silnik jest dość żwawy - 4 zaworowy na CR.

Na forum jest jeden co nim 4 obrotową ciąga:

[galleryimg=682995]

 

 

Z resztą przed zakupem można wziąć na testy i sprawdzić samemu jak we własnych maszynach chodzi.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Bo masz na te słynne taśmy a to najgorsza rzecz w tym ciągniku. Sąsiedzi maja 2 Belarusy i w obu 3 albo i więcej razy było to zmieniane. Teraz im to jakoś przerobili to jeden testował w wozie paszowym i obyło sie bez poślizgu. A wcześniej to nawet w kosiarce potrafiło WOM zatrzymać. Moim zdanie to te ciągniki nie nadają sie do gospodarstw hodowlanych.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

To zależy od przeniesienia napędu, sąsiad ostatnio podnosił moc w NH T4.85 i na hamowni wykazało że ma 84KM

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • swat24
  • 64 725

Są jeszcze produkowane te Pronary bo szukałem w ogłoszeniach i same sztuki z 2016 r. ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Nie ma ich w tym roku w produkcji. Miał wejść nowy model 5440:

med_pronar-5440_17824_121_1750427.jpg

 

Ale kiedy, jak i czy w ogóle wejdzie - tego nikt nie wie...

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Never Cut My Wings
  • MgrLukash
  • 154 3746

Tak i to w nie jednym, ale ktoś tu pisał że firma ma wątpliwości czy ten model się przyjmie na rynku.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj