Skocz do zawartości

Serwomechanizm zetor


Marcian1234

Czy ktoś wie jak to ustawić? Dałem do regeneracji do Tucholi miało być wszystko okej ale w lewo lekko skręca a w prawo strasznie ciężko. Kasy wsadzone już w h.. jak ktoś ma zamiar to robić to już lepiej włożyć orbitrol


Rekomendowane komentarze

musisz ustawić koła na wprost. I kręcić tłokiem delikatnie w prawo lub lewo . Zrób to na wysokich obrotach silnika jeśli kierownica będzie stała idealnie równo I nie będzie sama skrecala to powi powinno być dobrze

Odnośnik do komentarza

Dokładnie jak wyżej, idąc w prawa stronę tłoczyska patrząc na to zdjęcie będziesz miał na jego końcu śrubę bodajże na 12 lub 14 klucz i musisz ja po luzowac i obracać tloczyskiem w prawa lub lewa jak kolega wspomniał.

Odnośnik do komentarza

jeśli możesz napisać na pw ile Cię kosztowała regeneracja ?

Ja osobiście jak zobaczyłem stan mojego po rozebraniu, to kupiłemnowy zestaw na orbitrol, tym bardziej że pompa i zbiornik już jest.

Odnośnik do komentarza

Koszt regeneracji to ok 800 zł. Boję się trochę kręci bo jest gwarancja 6 miesięcy. Znaczy on sam nie skręca tylko w lewo lekko się kręci a już odkręcić w prawo strasznie ciężko. Jakie to obroty muszą być ? Takie 1 cm ?

Odnośnik do komentarza

Tyle kasy ladowac w serwo nie ma sensu. Troche podrobisz i zaczna sie wycieki itp. Za 1200 zl mozna znalezc kpl zestaw z orbitrolem.

Odnośnik do komentarza

Koledzy macie racje niech nikt tego nie robi orbitrol zakładać nawet się nie zastanawiac. Dzisiaj zaobserwowałe że w prawo się ciężko kręci ale na full gazu sam skręca w prawo

Odnośnik do komentarza

Kolego, jesli dali Ci gwarancje to wiez je do nich z powrotem i niech poprawiaja. Sam nic nie krec. Tyle kasy to niech chociaz pozadnie zrobia.

Odnośnik do komentarza

Nie chce nikogo przekonywać do pozostania przy tej opcji co na fotografii ani też nawet nie mam porównania z orbitrolem, być może jest dużo lepszy chcę tylko się podzielić swoim doświadczeniem z tym co mam. Więc ja to serwo kilka lat temu sam regenerowałem tzn. siłownik (uszczelniacze) oraz rozdzielacz (zestaw naprawczy) zakupiony w dobrze zaopatrzonym w części do zetora sklepie. Kosztowało mnie to naprawdę niewielkie pieniądze i chodzi bez zarzutu po dzień dzisiejszy, oczywiście nie mam tura. Tyle że z tego co pamiętam trochę przekleństw poleciało po adresem konstruktora tego rozwiązania. Aaa i jeszcze trzeba to serwo prawidłowo wyregulować, ale gdzieś już jest na forum temat o regulacji tego. Bez regulacji niestety będzie taki efekt jak wyżej. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza

Yaro z czym był największy problem i czy lajk da sobie z tym radę ? Mam zestaw naprawczy , ale nie mam odwagi się za to zabrać . Zastanawiam się co tam robili że tyle kasy wzięli , a zestaw to parędziesiąt zł .

Odnośnik do komentarza

Yaro z czym był największy problem i czy lajk da sobie z tym radę ? Mam zestaw naprawczy , ale nie mam odwagi się za to zabrać . Zastanawiam się co tam robili że tyle kasy wzięli , a zestaw to parędziesiąt zł .

 Robiłem to kilka lat temu więc trudno sobie przypomnieć szczegóły ale jakiegoś tam mega problemu nie było.  I trudno określić czy laik da radę nie wiem po prostu trzeba się z tym zmierzyć i się przekonać lub poprosić kogoś o pomoc. 

Odnośnik do komentarza

No ja wiem że trzeba podkręcić tloczyskiem aby ustawić. Tylko może coś więcej co ma się dziać jakie ruchy ile w którą stronę.

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v