Początek remontu przekładni.
sadek9 186 Opublikowano 8 Marca 2017 Co do tych aut ciężarowych to zwróć uwagę na to że w większości przypadków stosuje się AdBlue i jak to znam z życia bo sam też jestem kierowcą AdBlue działa czy też jest używany do pierwszej no może 2 usterki później szef kupuje magiczne pudełko za 500 zł elektryk wpina i lecisz z tematem ale już na czystym ON dziwię się tylko że w ciągnikach używa się DPF np mój koń ma 2009rok i był przez kilka lat w straży więc prawie nie jeździł i teraz ma 700k km i 18000mth to ile tych DPF by się już zatkało? Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/680740-john-deere-6520/page/2/#findComment-2101888
SebsoN 23 Opublikowano 8 Marca 2017 Ty rozumiesz w ogóle co piszesz? Nie możesz wybrać w opcji jaką chcesz ramę. Masz dany model i pod ten dany model jest taka, a nie inna rama. Mała rama oznacza ciągniki z małym rozstawem osi w 4 cylindrach. Taka sama zasada była w serii 6030 i 6020, tylko JD reklamuje to teraz w inny sposób tak by podzielić serię 6R na tak jakby 3 grupy wielkości ciągników. No to o to mi chodziło tylko pisałem na szybko z aplikacji i nie chciało mi się inaczej tego tłumaczyć .... XDDDDDDDDDD Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/680740-john-deere-6520/page/2/#findComment-2101898
mariusz(ZDUN) 332 Opublikowano 9 Marca 2017 O to właśnie mi chodzi że to działa przez chwilę a później każdy to wywala dopóki na stacjach diagnostycznych nie wprowadzą obowiązku badania składu spalin. DPF w ciągnikach to porażka to się sprawdza w maszynach które pracują przez długi czas pod obciążeniem, wtedy ma to sens bo silnik jest dogrzany spalanie jest praktycznie pełne i DPF ma dobre warunki pracy i oczyszczania, natomiast jak ciągniki przy pracach w gospodarstwie nie jednokrotnie nawet się dobrze nie zagrzeją to już porażka. Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/680740-john-deere-6520/page/2/#findComment-2101938
DTaras 2453 Opublikowano 9 Marca 2017 w maszynach stacyjnych widziałem rozwiązania redundantne. Cały zespół był drogi więc zrobili to w dpf i w czasie oczyszczania jednego działał inny. Mimo wszystko był jeszcze bypass. W ciągnikach styknął by sam bypass dla niskich obciążeń bo ile on tych szkodliwych spraw wytworzy przy pracach w obejściu? W Niemczech na tuv ostatnio podłączają skaner i jak nie pokazuje problemów tonie badają dalej. Kilka samochodów już tak w Niemczech śmiga bez dpf :-) Odnośnik do komentarza https://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/680740-john-deere-6520/page/2/#findComment-2101942
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się