Skocz do zawartości

Pierścień obrotnicy Sanok D-50


robert812

Bieżnia została najpierw napawana spawarką w gniazdach po starych rolkach obrotnicy,a następnie wyszlifowana szlifierką na równo, co widać na zdjęciu. Cały pierścień obrotnicy został zakupiony nowy. W ten sposób obrotnica została naprawiona na kolejne kilkadziesiąt lat.


Rekomendowane komentarze

Dzięki Tobie kolego zobaczyłem jak to wygląda w środku bo mimo ciągania różnych przyczep przez 30 lat nigdy nie miałem okazji widzieć jak to jest zrobione.

Odnośnik do komentarza

Zgadza się, w drugiej D-50 mam tą nowocześniejszą obrotnicę na kulki ale i ta ze zdjęcia po naprawie głównej nie odbiega lekkością obrotu od nowszych :)

Odnośnik do komentarza

Po złożeniu obrotnicy jaką masz odległość miedzy tymi przykręcanymi blachami zabezpieczającymi obrotnice, a wózkiem i między ramą a kołnierzem obrotnicy?

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
poprostu nikt tego nie smaruje i się rozpada a wystarczy raz do roku obsmarować na wszystkich kalamitkach tak samo sworznie i chomulce i chodzi wieki
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v