Skocz do zawartości

Leboulch Gold 12500



Nowy nabytek :-D

  • Like 1



Rekomendowane komentarze

To jest zawieszenie tandem. Boogi jest gdy obie osie są na resorach a resory przedniej osi są połączone z resorami tylnej w taki sposób,że gdy przednia oś opada w dół to tylna jest unoszona i odwrotnie. Taki system jest bardziej złożony ale zapewnia stabilny przejazd na przykład przez bruzdę na polu i inne nierówności. Oczywiście ma więcej elementów ruchomych a więc szybciej robią się luzy i jak kolega wyżej napisał robi się oś "skrętna" nawet na równej drodze. U ciebie na oko widać,że wszystko w dobrym stanie więc powinno się to trzymać kupy. Warto od czasu do czasu sprawdzić dokręcenie cybantów trzymających resory przy osiach bo tam najczęściej się luzuje. Teraz po kupnie sprawdź stan tulei na których rusza się tandem. Jeśli jest luz to trzeba robić jak się zrobi duży to większa robota i kasa.

Tak czy inaczej zdjęcia z ogłoszenia potwierdzają tylko,że kupiłeś naprawdę dobrą przyczepę.

Tak jest w sumie 4 siłowniki jeden widac ze sie poci ale nie leje :) . Narazie zastanawiam sie czy robic w przyczepie pneumatyke czy moze w dobrej kasie dałoby sie zalozyc hydrauliczne choc do jednego ciagnika. Zrobienie pneumatycznych  to  około 1500 przy załozeniu ze bedzie 2 nowe siłowniki, zbiornik używka,  zawór nowy, + nowe przewody i króćće pod TKLAN

 

To może się powymieniamy, bo z tego co pamiętam, to gdzieś u nas leżą fabrycznie nowe siłowniki pneumatyczne. Muszę ojca zapytać. W sumie zbiorniki i jakieś tam inne pierdoły typu zawór czy regulator też może byśmy mieli, bo przechodzimy powoli w drugą stronę - z pneumatyki na hydraulikę.

U mnie ciagniki wszytkie bez hydraulicznego hamulca wiec nie mam wyjscia.  SIłowniki chciałbym membranowe 70-100zł/szt , zawór z regulatorem 250zł, zbiornik 60-80l 250-300zł, uchwyty pod silowniki po 35zł sztuka, słuchawki + przewody spiralne 100zł za 2 komplety, do tego dojdzie troche tekalana i złączek pewnei 200-300zł. także licze ze w 1500zł czesci sie zamkną.

 

Co do wymiany możemy cos pomyslec zależy co bedziesz miał i co chciał :) 

W przyczepie nie ma nic poza przewodami siłownikami i rozdzielaczem strumienia na 4 koła :)  W mojej juz pneumatyka załozona. Cała instalacja hydrauliczna do sprzedania jak ktos chetny. 

 

Powiem wam ze ukłąd hamulcowy na osiach ADR bardzo drogi   naprawach !!!! Za szczeki krzyczeli 600-900zł za koło i cienko z dostepnoscia, okłądziny sie konczyły ale sa klejone nie nitowane. Na szczescie sa zakłady które to regeneruja  100zł netto koło ( 2 szczeki).  Jak próbowałem na kostce NH nie moze jej ruszyc zachamowanej tylko sie ślizga na kostce :)

 

Zdecydowałem ze jadnak jeszcze ją odswieże żeby tez wygladała ,  ale samą skrzynie rama lepiej wyglada i nie ma potrzeby malowac. Jak skoncze wrzuce foto koncowego efektu. 


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v