Skocz do zawartości

Zetor 11441 Forterra + Unia Famarol 1,8Vd



Trzeci pokos, 06.08.2016 ;)

  • Like 2

Rekomendowane komentarze

Filmik super :D Jaką prędkością belowałeś na filmie ?

 

___________________________________________________________________________________________________________

AgroDane.pl - portal poświęcony specyfikacjom maszyn rolniczych takich jak ciągniki rolnicze, kombajny zbożowe oraz ładowarki teleskopowe. Dane techniczne, porównania modeli oraz opinie w jednym miejscu. Użytkownik agrofoto wszystkim poleca tą stronę z całego serca :)

Edytowane przez andrewk

Nie można porównać go komfortem do JD bo trochę inne półki, ale mając do wyboru nową Forterrę a kilkuletniego zachodniego padło na Zetora, bo używka to tak naprawdę loteria, a nowy to zawsze nowy- od nowości w jednych rękach. Tak samo w przypadku pras, ale o tym później. Nowy też ma prawo z czasem się zepsuć, ale on nie jest jakiś awaryjny. Nie licząc drobnych pierdół jak wymienione siłowniki w szybie czy pęknięty zbiorniczek wyrównawczy od płynu chłodzącego była jedna awaria. Pękła obudowa mikropompki (wada fabryczna). Nie było czasu na reklamację bo ciągnik potrzebny był na już, więc spróbowaliśmy pęknięcie zaspawać, ale po kilku próbach nadal ciekła i trzeba było kupić drugą (Hylmet 430 netto)

 

Co do prasy, to jestem z niej zadowolony. Pasówka ma zapewne lepszy zgniot od walcowo-łańcuchowej, ale tak jak pisałem wyżej- nigdy nie wiadomo na co się trafi przy używkach. W Unii nie było do tej pory awarii. Denerwuje mnie tylko ilość kalamitek, no ale łożyska trzeba smarować ;) Sianokiszonkę prasuję z prędkością 5-7km/h.

Tomek, o jakich szczegółach mówisz?

mam taką od 2009 numer bodajże 143 miała być sipma ale udało się dilerom mi przetłumaczyć że to będzie lepszy wybór a w tym czasie była ta sama cena.moja miała fabrycznie klapę z łańcuchami półokrągłą jak w sipmie po pierwszym sezonie dostałem telefon z famarolu z propozycją darmowej modernizacji oczywiście się zgodziłem i wróciła do mnie ze zmienioną tylna klapą o kształcie jak na zdjęciu powyżej najpoważniejsza awaria przy mojej to wylatujące łożyska z krzywek które chodzą po bierzni awaria w trzecim sezonie uznana jako wada fabryczna części dostałem za darmo inne awarię to wiadomo wyciągające się łańcuchy napędowe do tej pory wymienione dwa główny gruby i trochę cieńszy napędu walców w komoże i przez niego przechodzi napęd na klapę łańcuchy kupowałem w serwisie deutz-fara są to łańcuchy wzmacniane poza tymi awariami nie było innych nawet drobnych prasa zrobiła u mnie ponad 14 tysięcy kulek i łożyska wszystkie w oryginale

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v