Skocz do zawartości

Zimowe Paliwo odporne na mróz (-35stopni)



Wspaniałe zimowe (odporne na silny mróz ) paliwo ze znanej stacji O... Tak wyglada po jednym dniu na -14 stopniach.




Rekomendowane komentarze

@Tworkowiak, brane w sąsiedniej miejscowości, a na fakturze jest PKN Orlen, Ul. Chemików 7, 09-411 Płock więc raczej oryginał ;) Pytałem o zimowe to mówili, że zwykły ON mają chyba do -32 (o ile dobrze pamiętam), a Verva to niby to samo tylko, że z ulepszaczami. Kiedyś Orlen w tej samej miejscowości miał wpadkę i w zimie wszystkim paliwo zamarzało w samochodach, okazało się że była woda w zbiornikach na stacji no i pełno innego syfu. Teraz odbudowali tą stację kompletnie od nowa, działa już chyba 2-3 lata i jeszcze nikt nie narzekał na złą jakość paliwa. Tym bardziej, że stoi ona przy bardzo ruchliwej krajówce i obrót jest bardzo duży. 

Dominiczek12 Tobie chodzi o certyfikaty i tabele zawartości dostarczonego paliwa które daje kierowca cysterny?

Henius91 a to prawdziwy Orlen czy franczyzowy? Pytałeś do ilu stopni to paliwo? 

 

Na prawdziwe Orleny paliwa zimowe (czyli bez bio)  dostarczane są praktycznie od listopada. Kwestia jest taka przy ilu stopniach mętnieje i przy ilu ma blokade zimnego filtra. Gdy zbliżają się mrozy to ropa (nieważne zwykła czy Verva) jest biała. 

 

Generalnie to wszyscy te środki typu SKYDD stosujcie dla spokojniejszej głowy.

I starajcie się nie kupować paliwa zaraz po dostawie, gdy widzicie na stacji cysternę. Nikt ale to nikt nie ma prawa na stacji dolewać czegokolwiek do cysterny lub zbiorników z paliwem. Chodzi tylko o to, że w czasie dostawy wszystko to co osiada na dnach zbiorników zostaje wzburzone. Najlepiej tankować z rana, lub gdy mały ruch na stacji.

 

Kulawa koza na opale te wszystkie nowsze i najnowsze ciągniki daleko by nie zajechały... 

W sierpniu będzie 2 lata jak na Orlen wpadł na moich oczach nowy kombajn JD i  kierowca zatankował Verve pod korek bo mu kontrolki migały, że to paliwo które ma w układzie jest niskiej jakości ... a co dopiero by było na opale...

 

Mam w domu ogrzewanie na olej opałowy , specjalnie wziołem do butelki ulałem troche i postawiłem na polu i przy -22 bo tyle było u nas opał był jak kryształ , a ropa w traktorze z shella jak mleko.Tak jak tu na zdjeciach.Mój kierownik z pracy tankuje na BP i auto mu nie odpaliło , filtr paliwa do wymiany , jak odkręcił to takie coś jak masło się wylało.....

Wszystko zalezy od wszystkiego, a co do cysterny na stacji to w przypadku stacji orlen na ktorej pracuje paliwo zanim zejdzie calkowicie do zbiornika to mija jakies 2-3 godziny. A jesli chodzi o verwe czy ultimeta na bp czy teraz niby na bp paliwo co czysci silnik to jak kierowcy jada na zaladunek to tankuja normalna rope ze zbiornika tylko dodatek do tego idzie w odpowiednich ilosciach i cala filozofia verwy czy ulitimeta.
Jesli chodzi o orlen to wiekszosc stacji orlen to po prostu orlen oglasza ogloszenir na prowadzacego stacji, taki prowadzacy ma swoja dzialalnosc najmuje pracownikow i dziala pod skrzydlami orlenu a plock kontroluje dostawy i wyniki sprzedazy. A przy malych stacjach gdzie ruch jest mniejszy wymjgaja od prowadzacego i pracownikow nie wiadomo czego, jesli klient sam nie chce to po co wciskac na sile ? Bylem ostatnio na malej stacji w bieszczadach to podjazdowy na sile nalal verwe tlumaczac sie ze sie pomylil. A jesli chodzi o zamarzania to czesto sa przekierowania paliw czytaj kierowcy nie udalo sie zlac calosci paliwa bo sie pomylil czy zle obliczyl ruch na stacji to dzwoni na sasiednia stacje pytajac o stan zbiornikow i gdzie sie miesci tam jedzie i zlewa paliwo wiec w zbiornikach czasami sa mieszanki zmieszane czesc do -15 czesc do -27 a czesc do -32. Lecz to ze nie zamarza do -32 nie znaczy ze nie krzepnie w mniejszej temperatuze. I to jest czesty powod nieodpalenia silnika ;p
Ale z zielona verwa sie nie spotaklem. Jesli chodzi o dostawy to spotkalem sie z kolorem bialym i zadko ale czasami jeszcze niebieskim.
Jesli chodzi o stacje prywatne to w moim regionie duzo wlascicieli drze paliwo za granicy, nie wiem jak im sie to kalkuluje ale jakos musi skoro caly czas sciagaja.
Kierowcy cystern tez ci prawdy calkowitej nir powie ale orlen stara sie dbac o paliwo i klientow dlatego jakis mastersztykoe nie robi. Zreszta nigdzie nie jest tez napisane ze drozsza verwa jest lepsza od zwyklego diezla.

a benzyna ciężka to nie jest metan po hydrokrakowaniu? gazolina na to mówili..

Aż tak głęboko moja wiedza nie sięga ale wiem,że preparat o którym pisałeś ma wiele wspólnego lub jest benzyną ciężką i że działa rewelacyjnie jeśli chodzi o czyszczenie układów wtryskowych.

Co do paliw i ich jakości na naszych stacjach oraz tym czym się różnią "normalny" ON od paliw premium to najwięcej mógłby powiedzieć ktoś pracujący na odpowiednim stanowisku w Orlenie...tyle,że oni podpisują "cyrografy" i nawet po zwolnieniu z pracy raczej za wiele nie zdradzą.

Pewne natomiast jest,że na rynku paliw jest wiele przekrętów i z nami jako odbiorcami końcowymi nikt się nie liczy oraz nikogo nie obchodzą ewentualne szkody i straty spowodowane złą jakością paliwa...


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v