Skocz do zawartości


Rowerowe datki uratowały kombajn.


Co widzimy na zdjęciu Bizon?

Nie mogę dokładnie określić marki ani modelu kombajnu przedstawionego na zdjęciu, jednak widoczna jest część maszyny podczas pracy na ściernisku. Kombajn ten znajduje się w trakcie przeglądu technicznego, co sugeruje osoba wykonująca czynności związane z obsługą techniczną przy kole maszyny. Maszyna ta wydaje się funkcjonować w typowych warunkach polowych, znanych z żniw. Konstrukcja kombajnu i jego czerwona kolorystyka mogą wskazywać na jedną z wersji popularnego w Polsce modelu, jakim jest kombajn Bizon. Takie maszyny zazwyczaj wyposażone są w zbiorniki o pojemności do 4500 litrów oraz silniki o mocy około 150 KM, co pozwala na wydajną pracę w polu, szczególnie podczas żniw pszenicy czy zbioru kukurydzy, zależnie od zamontowanego hedera. Kombajny tej klasy posiadają często młocarnię bębnową, co umożliwia sprawne oddzielanie ziarna od kłosów. W opisywanej sytuacji, celem przeglądu może być zapewnienie bezawaryjnej i ciągłej pracy maszyny w trakcie trwania sezonu żniwnego.


Rekomendowane komentarze

Za to jak ktoś ma dobry klucz i trochę wprawy i przyczepkę samochodową to zdejmie koło, odkręci, zawiezie do wulkanizacji, wróci, przykręci i jeszcze czas na kawę będzie miał niż miałby się otłuc i kleić. A niech jeszcze będzie, że x lat nie ściągane to już całkiem tragedia.

Każdy ma inne warunki i możliwości więc nie ma co oceniać gdzie lepiej :) 

 

@Borekk17 nie każdą idzie tak łatwo odbić ;) My do bizona kupiliśmy jakąś ruską oponę używaną i musieliśmy ją przełożyć na felge od kombajnu bo te koło miało środek felgi przerabiany ... 2 dni się męczyliśmy i nawet się nie ruszyła ... ;) pojechaliśmy z nią do wulkanizatora to nawet wulkanizator kurwił bo maszyna miała problem żeby ją ruszyć :P To nie to samo co ta polska cienizna ... na tej nawet by się dało bez powietrza jechać jak by trzeba było taka gruba guma :P sama dętka ważyła około 50kg ale już nikomu nie chciało się z nią męczyć i była założona polska dętka a tą pociąłem i uszczelniłem kabine w 60tce ... także domyśl się jaka ta dętka była gruba ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v