marian2011 113 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Tył jeszcze nie mieliśmy przygód ,ale z przodem to z 3krotnie ,trzeba dowieżć kilka konkretnych desek ,dobre lewarki i do roboty ,pierwszy raz odkręcaliśmy koło ,potem ktoś podpowiedział że lżej wyjąć dętkę i fakt lżej i szybciej Odnośnik do komentarza
Henius91 1653 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Przecież wiadomo, że łatwiej się robi jak koło jest przykręcone. Chyba, że nie da się odbić od drugiej strony Odnośnik do komentarza
izydor6280 1183 Opublikowano 2 Stycznia 2017 zdejmować oponę na sucho :blink: ludzie to potrafią sobie życie utrudniać Odnośnik do komentarza
przemeczek 1 Opublikowano 2 Stycznia 2017 zdjąć Koło i wulkanizacja koszt 50 PLN Odnośnik do komentarza
Borekk17 908 Opublikowano 2 Stycznia 2017 tylko nie wszystkie wulkanizacje robą koła od ciągników koparek tirów kombajnów u mnie w okolicy na około 20 wulkanizacji tylko dwie mają sprzet do dużych kólek a i tak za bardzo nie chcą robić jak ktoś ma dobre dwa młotki i troszkę wprawy to prędzej zbije opone z felgi niż cale koło odkręci i zawiezie do zakładu Odnośnik do komentarza
romek6340 221 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Za to jak ktoś ma dobry klucz i trochę wprawy i przyczepkę samochodową to zdejmie koło, odkręci, zawiezie do wulkanizacji, wróci, przykręci i jeszcze czas na kawę będzie miał niż miałby się otłuc i kleić. A niech jeszcze będzie, że x lat nie ściągane to już całkiem tragedia. Każdy ma inne warunki i możliwości więc nie ma co oceniać gdzie lepiej Odnośnik do komentarza
jonek98 2711 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Akurat z takim powinna sobie poradzić pierwsza lepsza wulkanizacja, przeciez nie jest takie duże Odnośnik do komentarza
Henius91 1653 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Takie zrobi każda wulkanizacja bo wchodzi bez problemu na maszynę do kół od osobówek, ale felga powyżej 20 cali już chyba nie wchodzi Odnośnik do komentarza
przemeczek 1 Opublikowano 2 Stycznia 2017 w Bizonie na tyle jest felga skrecana Odnośnik do komentarza
Borekk17 908 Opublikowano 2 Stycznia 2017 fakt powinny być skręcane ale w tym jeśli dobrze widzę są zwykłe Odnośnik do komentarza
Rolnik7343 5861 Opublikowano 2 Stycznia 2017 @Borekk17 nie każdą idzie tak łatwo odbić My do bizona kupiliśmy jakąś ruską oponę używaną i musieliśmy ją przełożyć na felge od kombajnu bo te koło miało środek felgi przerabiany ... 2 dni się męczyliśmy i nawet się nie ruszyła ... pojechaliśmy z nią do wulkanizatora to nawet wulkanizator kurwił bo maszyna miała problem żeby ją ruszyć To nie to samo co ta polska cienizna ... na tej nawet by się dało bez powietrza jechać jak by trzeba było taka gruba guma sama dętka ważyła około 50kg ale już nikomu nie chciało się z nią męczyć i była założona polska dętka a tą pociąłem i uszczelniłem kabine w 60tce ... także domyśl się jaka ta dętka była gruba Odnośnik do komentarza
izydor6280 1183 Opublikowano 2 Stycznia 2017 fakt powinny być skręcane ale w tym jeśli dobrze widzę są zwykłe ze skręcanej by się nie udało tak zdjąć opony w całości Odnośnik do komentarza
lisek95 24 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Bhp na najwyższym poziomie najbardziej odpowiednie obuwie jakie może być Odnośnik do komentarza
Waco 557 Opublikowano 2 Stycznia 2017 fakt powinny być skręcane ale w tym jeśli dobrze widzę są zwykłe W nowszych bizonach, bodajże od 1991 roku zaczęto stosować felgi nierozkręcane. Akurat z takim powinna sobie poradzić pierwsza lepsza wulkanizacja, przeciez nie jest takie duże Naprawa trwała dosyć krótko. Nie trzeba było nawet pola opuszczać. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane komentarze
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się