Skocz do zawartości

Waco

Rowerowe datki uratowały kombajn.



Rekomendowane komentarze

Tył jeszcze nie mieliśmy przygód ,ale z przodem to z 3krotnie ,trzeba dowieżć kilka konkretnych desek ,dobre lewarki i do roboty ,pierwszy raz odkręcaliśmy koło ,potem ktoś podpowiedział że lżej wyjąć dętkę i fakt lżej i szybciej

Odnośnik do komentarza

Przecież wiadomo, że łatwiej się robi jak koło jest przykręcone. Chyba, że nie da się odbić od drugiej strony

Odnośnik do komentarza

tylko nie wszystkie wulkanizacje robą koła od ciągników koparek tirów kombajnów     

 u mnie w okolicy na około 20 wulkanizacji tylko dwie mają sprzet do dużych kólek  a i tak za bardzo nie chcą robić 

 

jak ktoś ma dobre dwa młotki i troszkę wprawy to prędzej zbije opone z felgi niż cale koło odkręci i zawiezie do zakładu

Odnośnik do komentarza

Za to jak ktoś ma dobry klucz i trochę wprawy i przyczepkę samochodową to zdejmie koło, odkręci, zawiezie do wulkanizacji, wróci, przykręci i jeszcze czas na kawę będzie miał niż miałby się otłuc i kleić. A niech jeszcze będzie, że x lat nie ściągane to już całkiem tragedia.

Każdy ma inne warunki i możliwości więc nie ma co oceniać gdzie lepiej :) 

 

Odnośnik do komentarza

Takie zrobi każda wulkanizacja bo wchodzi bez problemu na maszynę do kół od osobówek, ale felga powyżej 20 cali już chyba nie wchodzi

Odnośnik do komentarza

@Borekk17 nie każdą idzie tak łatwo odbić ;) My do bizona kupiliśmy jakąś ruską oponę używaną i musieliśmy ją przełożyć na felge od kombajnu bo te koło miało środek felgi przerabiany ... 2 dni się męczyliśmy i nawet się nie ruszyła ... ;) pojechaliśmy z nią do wulkanizatora to nawet wulkanizator kurwił bo maszyna miała problem żeby ją ruszyć :P To nie to samo co ta polska cienizna ... na tej nawet by się dało bez powietrza jechać jak by trzeba było taka gruba guma :P sama dętka ważyła około 50kg ale już nikomu nie chciało się z nią męczyć i była założona polska dętka a tą pociąłem i uszczelniłem kabine w 60tce ... także domyśl się jaka ta dętka była gruba ;)

Odnośnik do komentarza

fakt powinny być skręcane ale w tym jeśli dobrze widzę są zwykłe

ze skręcanej by się nie udało tak zdjąć opony w całości  :P

Odnośnik do komentarza

fakt powinny być skręcane ale w tym jeśli dobrze widzę są zwykłe

W nowszych bizonach, bodajże od 1991 roku zaczęto stosować felgi nierozkręcane. 

 

Akurat z takim powinna sobie poradzić pierwsza lepsza wulkanizacja, przeciez nie jest takie duże

Naprawa trwała dosyć krótko. Nie trzeba było nawet pola opuszczać.  

Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v