Byki
 

Byki

  • 6553 wyświetleń

Odpoczynek:) Wszystkich sztuk nie udalo sie uchwycić:/



Informacje o zdjęciu Byki




Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • adam89k
  • 38 968

super ja następna przeróbki też robię na rusztach w przyszłości a ile tu jest różnicy między ruszta mi a stołem paszowym

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • Kamillo9411
  • 3 103

Byki masz na ruszcie a jak pozbywasz się obornika od reszty? (lukam w galerię) tam masz ściółkę 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JarekBazydlo
  • 1057 10440

Spokojnie jeszcze by sie zmieściło wiecej sztuk i miałby luźno w takiej wadze:) Ten boks jest liczony na 10sztuk po 800kg. Teraz jest tam 13sztuk w przedziale wagowym od 300 do 380kg.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JarekBazydlo
  • 1057 10440

Obornika od reszty tzn? Tylko w tym chlewie mam ruszta bo byl przerabiana jesna strona po krowach mlecznych. Reszta jest na głębokiej ściółce:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JarekBazydlo
  • 1057 10440

Pojemność zbiornika to około 56tyś litrów. Koszt przeróbki był mały bo kupno ruszta i rurek.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • rolnik postępowy ;)
  • mlodyhef
  • 173 1769

Co lepsze, gleboka sciola czy ruszta? Jak z kontuzjami na rusztach, nie zdarzają sie tymczasowe kulawizny u niektorych, nie slizgaja się? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JarekBazydlo
  • 1057 10440

Narazie brak kontuzji. Ciężko powiedzieć co lepsze:) Na rusztach na pewno tańsze utrzymanie jest. Przyrosty raczej takie same jak na głębokiej ściółce. Z głębokiej ściółki mamy za to obornik i mniej pracy bo wystarczy bele raz na 2dni wrzucić:) Byki z początku trochę sie slizgaly teraz juz sie przyzwyczaily i nie widziałem żeby jakis sie poslizgnol:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • szanel
  • zkordalski
  • 338 2152

10 x 9 m= 90 m a twój bosk ma  40.7 m wiec dwa razy za mało miejsca wiec agencja sie może przyje.ać bez żadnego ale i nawet zabrac ci dopłat z 15 % :)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JarekBazydlo
  • 1057 10440

Czemu liczysz 10x9 z tego co mi wiadomo na byka ponad 450kg z rogami trzeba 2,5 metra kwadratowego.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Artaban
  • 2 42

Jak usuwasz gnojowicę? Dopiero jak sprzedasz byki to wybierasz? jakie mieszadło? 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Artaban
  • 2 42

Nie jest to zbyt gęste? kożuchu nie ma? sorki że tak duzo pytań, ale sam niedługo będe chyba ruszta instalował w oborze 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JarekBazydlo
  • 1057 10440

Powiem rak kożuch sie trochę tworzy ale nie jest gruby wiec daje sie z nim rade:) Na pewno z mieszadłem jest lepiej ja może z czasem kupię mieszadło bo znowu sporo mam gnojowicy:)

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Artaban
  • 2 42

Dzięki ;D a jeszcze jedno. Spotkał ktoś kiedyś aktywator gnojowicy? Jest to serio takie cudowne jak reklamują?

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • Artaban
  • 2 42

Robi robotę mieszadła, podobno. Kożuch rozcieńcza itp. Proszek się wsypuje i samo działa, podobno xD

 

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • JarekBazydlo
  • 1057 10440

Tylko na taka powierzchnię i ilość to trzeba tego pewnie sporo. A masz jakis link do tego+

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • piotrek538
  • 15 463

Czy masz tutaj maty na rusztach ??

Jak jest ze spływaniem odchodów gdy w oborze jest temperatura na minusie ?

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Nowicjusz
  • krzlew89
  • 0 2

Aktywator do gnojowicy robi swoje choć koszt nie mały. Kilogramowa torebka teoretycznie starcza na 100m3 gnojowicy, a kosztuje 300 zł. Po wsypaniu aktywatora do pustego zbiornika na bieżąco ją "gryzie" i rozcieńcza. Aktywator jest dobrą alternatywą kiedy nie można zastosować mieszadła.
https://www.krolsan.com.pl/amu/index.php?page=G2010

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj