Skocz do zawartości


MF255 - remont silnika, zastosowano oryginalne zestawy naprawcze Ursus, które znajdziecie na mojej stronie:
https://jacekmocny.pl/oryginalne-czesci-ursus/silnik/zestawy-naprawcze

Remont wykonany w firmie Rolmech Mstów.
Pozdrawiam,
Jacek Mocny




Rekomendowane komentarze

Ja mam w ładowarce trochę nowszego perkinsa niż ten z 360 3p i wymieniałem 2 razy uszczelkę fabryczną na te miedzianą ,nie polecam wo gule a drugi raz kupiliśmy angielską za 80 zł i na razie chodzi ale są popękane tuleje u samej góry tam gdzie nie chodzą pierścienie musiała być konkretnie przegrzana w Francji ale co się dziwić jak kopiliśmy ładowarkę to cała chłodnica była zalepiona ziemią nawet ładnie zapala w zimie to na razie nie ruszamy silnika         

Blok na złom.

 

Proszę rozwiń trochę swoje twierdzenie i uzasadnij dlaczego rysa pęknięcia bloku na otworze szpilki pomiędzy tulejami kwalifikuje go na złom.

Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi się, że za utrzymanie ciśnienia w komorze spalania odpowiedzialne są tuleje, tłoki z pierścieniami, szczelność zaworów i uszczelki pod głowicą, ogólnie też stan głowicy. Czekam na przekonujące wyjaśnienie. 

To, że mi się wydaje już wiemy i nie miało sensu powtarzać.

 

Teraz także "mi się wydaje" i mam prawo tak sądzić, że skoro nie umiesz wyjaśnić swoich twierdzeń tylko odwracasz uwagę to Twoja wiedza jest bardzo znikoma i uwierzyłeś w opowieści dziadka na ławeczce, że jak rysa w bloku to go na złom a do G-esu albo Składnicy Maszyn jechać po nowy.

Ja tylko Cię prosiłem o pewne fachowe wyjaśnienia. Dziękuję za tak OBSZERNE informacje.


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v