Skocz do zawartości



Rekomendowane komentarze

Arek. Stawiali na pompę wtryskowa. Ciągnik kupiony z  serwisu, poprzedni właściciel robił remont i po remoncie stracił moc.Pompę serwis dwa razy remontował i stwierdzili ż e do niczego nie nadaję się. Okazało się ze założyli chinskie sekcję.

Wreszcie kupili pompę nową za 14,5 tys i szału nie było, wezwali hamownie i gość zczipował go teraz ma moc. Więc prawdopodobnie wina ustawienia komputera.

Mieli hamownie  od razu jak go kupili, z Czech gość przyjechał ale tylko moc sprawdził, podejrzewam że czipować nie chcieli bo za drogo było.

Dzwoniłem do RolMaxu serwis NH i w NH TD5 85 podkręcanie mocy np. do 115 kosztuje 1800 bez hamowni, Czip jest to urządzenie które wpina się pod pompę ComanRail i można nim regulować moc ciągnika, w zestawie jest pilot do tego, gwarancja na czip 2 lata, producentem jest Polska firma. Wersje td 85-115 mają ten sam silnik, więc zbytnio na żywotność nie wpływa,

W valtrze t173 skrzynia jest identyczna jak w t213, serwisant logował się przy mnie na katalog agco i są te same nr. seryjne skrzyni, wtrysków, turbiny, intercoolera,dolotu itd., jedyna różnica jest w przednim moście ale tylko w standardzie, w t173 i t183 standardem był słabszy most o mniejszej średnicy i 8 szpilkach, a od t193 był most "przemysłowy" z 10 szpilkami i większą średnicą, ale wiedziałem o tym już przy zakupie więc dopłaciłem bodajże coś około 3 tysięcy  do mostu przemysłowego

 

 

seria t3 w valtrze  była podzielona takjakby na trzy wersje mocowe(t133 która miała trochę inne bebechy od silnika, ale ten sam silnik co t153 i 163, a od modelu t173 był montowany większy silnik a reszta identyczna, prócz tego mostu co wspomniałem)


Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v