Skocz do zawartości

Koło zwolnicy Ursus C-330



Ciapek też doczekał się nowego koła zwolnicy :)


Rekomendowane komentarze

U mnie też jest już spory luz międzyzębny na kołach w zwolnicach, że jak się rusza do przodu lub cofa to stuknie i tak samo podczas jazdy jak się puści gaz i potem raptownie doda stuka.  Ale jeszcze jakoś podczas normalnej jazdy jest wszystko ok więc zapewne będę robił jak się konkretnie rozleci. Zamówi się wtedy cały komplet od Waryńsiego duże i małe koła, półosie itd

U mnie to największy właśnie w zwolnicach, ale na półosiach też jest bo już z dwa lata temu widziałem frezy podrobione i rowek od simeringa wytarty to mam dwa simeringi wstawione, ale właśnie nie chce mi się robić po łepkach zakładając po jednej części póki chodzi niech chodzi, a potem zrobi się konkretnie dając wszystko nowe 

No 2 tyś bankowo trzeba naszykować aby zrobić zwolnice po obu stronach na częściach Waryńskiego do tego właśnie półosie możliwe że bębny, w mechanizmie różnicowym bebechy obadać czy wymiana samych podkładek ciernych załatwi sprawę jak nie to satelity itd. Bo o dziwo atak jak i talerz jak nowe. Ale wtedy powinno jakiś czas chodzić  ;)

Dobrze że w obu 30-stkach mam silniki po remoncie i skrzynie ok hehe, ale do tego w obu tył do roboty więc 2 tyś razy dwa :)

Tylko JacekMocny u Ciebie te części są droższe :P

Na FarmExpert są identyczne części ale tańsze dla porównania podam duże koło zwolnicy u Ciebie 450 zł, a na Farm 434 zł. Koło talerzowe z atakiem u Ciebie 391 zł, a na Farm 377 zł itd  ;)

I tak wszystko podsumować biorąc komplet na obie strony to zawsze można około tych 200 zł zaoszczędzić. Jednemu to jest nic innemu sporo jak kto patrzy, ale można je na co innego wydać  :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v